Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка. | Учні знайомляться з монетами і грошовими банкнотами України, одиницями вартості: гривнею і копійкою. |
2. | Дії з одиницями вартості | Учні вчаться порівнювати одиниці вартості між собою, перетворювати одиниці вартості в більші та менші одиниці, додавати і віднімати одиниці вартості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Найбільша величина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять найбільшу одиницю вартості. |
2. | Хто витратив більше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на порівняння вартостей. |
3. | У порядку зростання | 1 вид - рецептивний | середнє | 6Б. | Учні розташовують одиниці вартості в порядку зростання/спадання |
4. | Скарбничка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні визначають, скільки гривень в кожній скрабничці? |
5. | В іграшковому магазині | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні рахують кількість грошей і вибирають, на яку іграшку не вистачить коштів. Порівняння чисел у межах 100. |
6. | Порівняй грошові одиниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують приклади на знаходження невідомого доданка, зменшуваного, дії з іменованими числами /одиниці вартості: грн, к./ |
7. | Пропущені числа | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні розв'язують приклади на знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання. |
8. | Знайди здачу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження різниці (остачі). |
9. | Задача про піцу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на зменшення на кілька одиниць, знаходять вартість піци, віднімання круглих чисел. |
10. | Вартість покупки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми і визначають вартість всієї покупки. |
11. | Задача про солодощі | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка (знаходження вартості товару). |
12. | Купівля іграшки | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Учні вибирають іграшку (ненайдорожчу і ненайдешевшу) і знаходять потрібну суму грошей, щоб розрахуватися за неї. |
13. | У кафе | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Учні розв'язують складену задачу на знаходження невідомого зменшуваного. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Учні закріплюють знання з теми «Вартість. Грошові одиниці: гривня, копійка», вчаться рахувати гроші, порівнювати грошові одиниці. |
2. | Тренування з теми «Вартість. Дії з іменованими числами: одиницями вартості» | 00:40:00 | важке | 12Б. | Закріплення знань з теми « Вартість. Дії з іменованими числами: одиницями вартості», удосконалення вмінь додавати і віднімати числа на основі розрядного складу двоцифрових чисел, розв'язувати задачі на знаходження суми і остачі. |