Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Десяток. Лічба десятками | Учні знайомляться з групуванням предметів при лічбі великої кількості предметів, з новою лічильною одиницею — десятком; вчаться рахувати десятками. |
2. | Дециметр | Учні знайомляться з поняттям «дециметр». |
3. | Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки | Учні вчаться порівнювати числа, подані в десятках; ознайомлюються з додаванням і відніманням чисел, поданих в десятках. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди десяток | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні рахують предмети і вибирають малюнок, на якому «десяток» предметів. |
2. | Встав пропущене число. (Переставний закон додавання) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вставляють пропущене в рівності число, використовуючи переставний закон додавання. |
3. | Вибери, що можна виміряти у дециметрах | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вибирають малюнок предмета, довжину якого можна виміряти в дециметрах ( до 10 дм) |
4. | Порівняй | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють уміння порівнювати між собою десятки. |
5. | Знайди найбільшу величину | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні вибирають найбільшу величину довжини, серед представлених, як у сантиметрах, так і у дециметрах. |
6. | Обчисли за зразком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні знаходять суму і різницю (числа подані в десятках). |
7. | Заповнення таблиці (сума) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні повторюють назви чисел при додаванні, заповнюють таблицю на знаходження суми двох чисел, виражених у десятках. |
8. | Вибір прикладів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вибирають вирази, значення яких дорівнює даному числу, до 10 десятків. |
9. | Пропущене число (різниця) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють назви чисел при відніманні, знаходять пропущений від'ємник (дані подані у десятках). |
10. | Пропущене число (сума) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють уміння знаходити невідомий доданок ( дані подані у десятках). |
11. | Задача про кульки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження суми двох чисел, виражених десятками. |
12. | Задача про їдальню | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження остачі, використані числа, виражені десятками. |
13. | Задача про рибалок | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого даданка (дані задачі виражені в десятках). |
14. | На скільки довше (коротше) | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Учні розв'язуть задачу на порівняння довжини шматків дроту, виражених у дециметрах. |
15. | Приклад з трьох чисел | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні розв'язують приклад з трьох чисел, тренуються додавати і віднімати десятки. |
16. | Чотири числа | 2 вид - інтерпретація | важке | 5Б. | Учні виконують ланцюжок дій додавання і віднімання десятків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми « Десяток – лічильна одиниця. Дециметр. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Узагальнення знань з теми «Десяток – лічильна одиниця. Дециметр. Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки». |