Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обчисли, використовуючи малюнок | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Учні вдосконалюють обчислювальні навички в межах 20, закріплюють знання нумерації чисел другого десятка, розв'язують приклади з опорою на малюнок. |
2. | Зайвий вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні знаходять зайвий вираз серед запропонованих, розв'язання виразів на основі нумарації чисел другого десятка. |
3. | На скільки збільшилось/зменшилось/ | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні порівнюють кількість ручок на обох малюнках, визначають на скільки збільшилась /зменшилась/ їх кількість. |
4. | Відняти одиниці /десятки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні віднімають від числа другого десятка десятки/одиниці і записують остачу. |
5. | Збільш на 10 | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні заповнюють таблицю, потрібно збільшити подані числа на 10, додавання на основі нумерації чисел другого десятка. |
6. | Пропущене число | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно знайти пропущене число — невідомий від'ємник, дії на основі нумерації чисел другого десятка. |
7. | Заповни таблицю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні закріплюють обчислювальні навички в межах 20 на основі нумерації чисел, повторюють правила на знаходження невідомих компонентів дії віднімання. |
8. | Як змінились числа? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Порівнюючи дані з результатами дій, учні дізнаються, на скільки збільшилось (зменшилось) подане число, знаходження невідомих компонентів дій додавання / віднімання на основі нумерації чисел другого десятка. |
9. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні читають рівність і вибирають слова так / ні в залежності від істинності чи хибності висловлювання. |
10. | Сума чисел | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Використовуючи значення суми, необхідно проаналізувати і записати суму чисел. |
11. | Кругові приклади | 2 вид - інтерпретація | середнє | 5,5Б. | Учні розв'язують кругові приклади, удосконалюючи уміння додавати і віднімати в межах 20 на основі нумерації. |
12. | Задача про зиму | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Задача на знаходження невідомого доданка. Віднімання на основі нумерації чисел другого десятка. |
13. | Задача про дитячий майданчик | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Задача на зменшення числа на кілька одиниць. Віднімання на основі нумерації чисел другого десятка. |
14. | Задача про цукерки | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно розв'язати задачу, порівнявши результати дій (віднімання чисел другого десятка на основі нумерації). |
15. | Задача про пасажирів | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Учні розв'язують задачу в дві дії, яка включає математичні операції вилучення та об'єднання (додавання віднімання чисел другого десятка на основі нумерації ). |
16. | Круглі числа | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно вибрати вирази, відповідями яких є круглі числа. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації чисел. Задачі» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації чисел. Задачі». |