Теорія:

Ти вже знаєш, що означають  слова «більше на ...».
Сьогодні ми будемо вчитися розв'язувати  задачу на збільшення числа на кілька одиниць.
  
Розв'яжемо таку задачу:
  
Зош.png
 
У мене було \(4\) зошити в лінійку, а в клітинку — на \(2\) зошита більше. Скільки зошитів в клітинку було у мене?
 
Намалюємо схему до задачі.
 
Схема 7.png
 
Цю задачу можна розв'язати двома способами.
  
Міркуємо так:
  
Якщо у лінійку було \(4\) зошити, а в клітинку на \(2\) зошити більше, то в клітинку було стільки ж, скільки і в лінійку, та ще\(2\). Отже, треба до числа \(4\) додати \(2\), буде \(6\).
 
Можна розв'язати задачу по-іншому:
 
У клітинку зошитів було більше, ніж  \(4\), а більше число знаходимо дією додавання. Нам треба збільшити число  \(4\) ще на \(2\) одиниці, отже,  треба виконати дію додавання.  До числа \(4\) додати \(2\), отримаємо \(6\).
 
Записуємо розв'язання задачі.
Розв'язання: \(4 + 2 = 6\)  (з.)
 
Відповідь: У мене було \(6\) зошитів  в клітинку.