Теорія:

Ти вже знаєш, що означають  слова «менше на ...».
Сьогодні ми будемо вчитися розв'язувати  задачу на зменшення числа на кілька одиниць.
  
Розв'яжемо таку задачу:
Матуся спекла на вечерю \(9\) тістечок, а кексів — на \(3\) менше. Скільки кексів спекла матуся?
 
Кек 1.png
 
Намалюємо схему до задачі.
 
Схема 8.png
 
Задачу можна розв'язати двома способами:
 
Міркуємо так:
Якщо  матуся спекла тістечок – \(9\), а кексів на  \(3\)  менше, то кексів стільки, скільки і тістечок, але без \(3\). Треба від числа \(9\) відняти \(3\), буде \(6\).
 
Можна розв'язати по-іншому:
Кексів менше, ніж тістечок на  \(3\), а менше число знаходиться дією віднімання. 
Ми знаходимо число менше від \(9\) на \(3\). А це означає, що треба від числа \(9\) відняти \(3\), отримаємо \(6\).
 
Запишемо розв'язання задачі.
 
Розв'язання: \(9 - 3 = 6\) (к.)
 
Відповідь: Матуся спекла 6 кексів.