Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Поняття «більше на кілька одиниць» Учні знайомляться з поняттями «більше на кілька одиниць», зі схематичним зображенням даного поняття на числовому відрізку, вчаться знаходити число, яке на кілька одиниць більше, ніж дане.
2. Поняття «менше на кілька одиниць» Учні знайомляться з поняттям «менше на кілька одиниць», із його схематичним зображенням на числовому промені, вчаться знаходити число, яке на кілька одиниць менше ніж дане.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знак >, < або = 2 вид - інтерпретація легке 4Б. Учні порівнюють кількість героїв казок на картинках і записують нерівність.
2. Який вираз розв'язується дією віднімання 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні повторюють поняття «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць», знаходять словесні вирази, що розв'язуються дією віднімання.
3. Вибери вираз 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні повторюють поняття «збільшити на кілька одиниць», вчаться співвідностити словесний і математичний вираз, вибирають із запропонованих виразів той, де перший доданок збільшили на 3.
4. Склади вираз за малюнком 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні складають вираз за малюнком на збільшення числа на кілька одиниць і знаходять його значення.
5. Збільш на... 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють зміст понять «більше на …», вдосконалюють обчислювальні навички на додавання чисел 1, 2, 3.
6. Зменши на ... 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють поняття «менше на кілька одиниць», розвивають навички знаходити число, яке на кілька одиниць менше, ніж дане.
7. Знайди довжину другого відрізка 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні закріплюють поняття «довше на ...см», «коротше на ...см», знаходять довжину другого відрізка.
8. З'ясуй номер іграшки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять значення виразів на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, користуючись числовим відрізком, визначають номер іграшки.
9. Стільки ж зайчиків 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Учні закріплюють зміст понять «стільки ж », «більше на …», вдосконалюють обчислювальні навички в межах 10. Знаходять картинку, яка має стільки ж предметів, скільки дана і знаходять значення виразу більше на...
10. Вибери солодощі 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні закріплюють поняття «більше, ніж ...», «зменшити на...». Вибирають малюнок, на якому більше, ніж 5 тістечок, зменшують їхню кількість на кілька одиниць, записують вираз і знаходять його значення.
11. Постав машину в гараж 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Учні закріплюють значення понять «збільшити на ...», «зменшти на...», співвідносять словесний і математичний вираз та знаходять його значення.
12. Продовжи речення 2 вид - інтерпретація важке 6Б. Учні закріплюють знання назв компонентів дій додавання і віднімання, понять «більше на кілька одиниць», «менше на кілька одиниць«, розвивають оючислювальні навчики в межах 10. Завдання у вигляді математичного диктанту.
13. Пропущене число (три числа) 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні розвивають логчне мислення, обчислювальні навички, вставляючи пропущене число у вираз на дві дії.
14. Допоможи знайти зниклі числа 3 вид - аналіз важке 4Б. Учні закріплюють поняття збільшили, зменшили, знаходять число, яке зникло в ланцюжку дій.
15. Встав число і знак дії 3 вид - аналіз важке 2Б. Учні розвивають обчислювальні навчички в межах 10, розвивають логічне мислення, аналізуючи зв'язок між діями додавання і віднімання.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць» 00:25:00 середнє 19Б. Узагальнення знань з теми «Збільшення або зменшення числа на кілька одиниць».