Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Знаходження невідомого доданка Учні повторюють компоненти дії додавання, вивчають правило на знаходження невідомого доданка.
2. Знаходження невідомого зменшуваного Учні повторюють компоненти дії віднімання, вивчають правило на знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника.
3. Задача на знаходження невідомого доданка Учні вчаться розв'язувати задачі на знаходження невідомого доданка.
4. Задача на знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника Учні вчаться розв'язувати задачі на знаходення невідомих компонентів дії віднімання: зменшуваного і від'єммника.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди, де пропущено від'ємник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні знаходять серед рівостей ті, де пропущено невідомий від'ємник.
2. Пропущене число 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні вставляють у віконечко пропущене число ( невідоме зменшуване або від'ємник), користуючись підказкою.
3. Пропущене число 1 вид - рецептивний легке 2Б. Необхідно вставити пропущене число, (сума двох чисел від 1 до 5). Учні виконують розрахунки, користуючись підказкою.
4. Заповни таблицю (невідомий доданок) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють назви компонентів при додаванні, заповнюють таблицю на знаходження невідомого доданка.
5. Запиши доданок у таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні знаходять невідомий доданок і заповнюють порожні віконечка таблиці.
6. Яке число сховала комашка? 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні пригадують правило знаходження невідомих компонентів віднімання, заповнюють порожні клітинки, які сховала комашка.
7. Вибери фрукти для йогурта 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні повтрюють правила знаходження невідомих компонетів додавання і віднімання, співвідносять відповідь з малюнком, який відповідає тій самій кількості елементів.
8. Знайди зменшуване, від'ємник. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 5Б. Учні пригадують правило знаходження невідомих компонентів віднімання, заповнюють таблицю, вставляючи невідомі від'ємники та зменшувані.
9. Жабки і дощик 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні розв'язують приклади на знаходження невідомих компонентів додавання і віднімання, добирають крапельку з числом, що треба вставити у пропущений квадрат.
10. Задача про кульки (невідомий доданок) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні розв'язують задачу на знаходження невідомого доданка з опорою на малюнок.
11. Задача про кота 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учн складають і розв'язують дві задачі на знаходження невідомих компонентів дії віднімання за коротким записом.
12. Вибери дію+ чи - та розв'яжи задачу 3 вид - аналіз важке 6Б. Учні читать задачі трьох видів на знаходження компонентів дії додавання і віднімання, вибирають дію, якою розв'язується задача та записують розв'язання кожної задачі.
13. Вибери задачу до схеми 3 вид - аналіз важке 4Б. Учні повинні з'єднати задачі на знаходження невідомих компонентів дії додавання і віднімання зі схемою та роз'язати задачу на знаходження невідомого доданка.
14. Тарілки з фруктами 3 вид - аналіз важке 6Б. Учні розв'язують текстову задачу з логічним навантаженням на додавання, віднімання в межах 10.
15. Дівчата у ляльковому театрі 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розв'язують текстову задачу з логічним навантаженням, повторюють поняття (ближче - далі).
16. Встав пропущені знаки 3 вид - аналіз важке 4Б. Уччі з'ясовують, які дії + чи - пропущені у рівності на три дії, розвивають уміння спостережливості, логічне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Знаходження невідомого доданка, зменшуваного і від’ємника. Задачі» 00:30:00 середнє 16Б. Узагальнення знань з теми «Знаходження невідомого доданка, зменшуваного і від’ємника. Задачі».