Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Раніше-пізніше, спочатку-потім. Дається поняття часових відношень: «раніше», «пізніше», «спочатку», «потім».
2. Угорі, унизу, справа, зліва, посередині, між Учні знайомляться з просторовими відношеннями: «вгорі», «внизу», «зліва»,«справа»; розвивають навички визначення місця розташування предметів (ліворуч, праворуч, між, посередині).
3. Лічба предметів. Правила лічби. Кількісна і порядкова лічба Учні знайомляться з множиною, як сукупністю предметів, з правилами лічби, ознайомлюються з поняттями «кількісна і порядкова лічба» та їх відмінністю.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Раніше чи пізніше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні розвивають уявлення про зміну предметів з часом, про тимчасові відносини «раніше/пізніше» , вчаться розуміти і правильно вживати в мові слова «раніше», «пізніше».
2. Лічба предметів. Скільки? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться визначати кількість предметів при лічбі
3. Ліворуч, праворуч 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Учні розвивають уміння визначати розміщення предметів відносно себе та будь-якого предмета, а також за малюнком визначати напрямок руху: ліворуч, праворуч.
4. Зліва, справа 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні вчаться знаходити розташування предметів, користуючись словами: зліва, справа.
5. Хто знаходиться праворуч/ліворуч? 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні розвиваають уміння визначати розміщення предметів відносно себе та будь-якого предмета, а також формувати поняття «праворуч/ліворуч».
6. Попереду, позаду, перший, останній 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться визначати напрямки руху і вказувати місце знаходження об’єкта,
7. Між, над, під 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні розвивають уміння визначати розміщення предметів у просторі відносно інших предметів, користуватись словами «між», «над», «під».
8. Лічба предметів. Скільки? Котрий? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вправлються у лічбі предметів, як кількісній, так і порядковій, розвивають просторові уявлення, увагу, мислення.
9. Хто в будиночку живе? 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Формувати вміння визначати розміщення предметів відносно себе та будь-якого предмета, а також за зображенням будиночка з героями казок визначати їх положення: правіше або лівіше, над або під, між.
10. Логічне завдання. Де чий будиночок? 3 вид - аналіз важке 5Б. Учні вправляються у кількісній лічбі предметів, вчаться порівнювати предмети за висотою, розвивають логічне мислення

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Встановлюємо просторові відношення» 00:25:00 середнє 10Б. Узагальнення знань з теми «Встановлюємо просторові відношення».