Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Число і цифра. Числа 1-10 Учні знайомляться з поняттями число, цифра, вчаться співвідносити число і кількість предметів, записувати їх цифрою.
2. Порівняння чисел. Числова рівність і нерівність. Учні знайомляться з поняттями: «числова рівність», «числова нерівність», «більше», «менше», «дорівнює».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Три картинки 1 вид - рецептивний легке 3Б. Учні рахують кількість предметів на кожному малюнку, записують число цифрами від 1 до 3.
2. Порахуй солодощі. Число і цифра 3 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться рахувати предмети, співвідносити множину з трьох предметів з цифрою 3.
3. Кого найбільше? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться правильно рахувати предмети множини тварин і знаходити їх найбільшу кількість.
4. Вибір числа 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні закріплюють уміння лічити предмети до 9, вибирати відповідну цифру, що позначає кількість предметів у множині.
5. Скільки казкових героїв? 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Відшукуючи картинку, на якій зображено певна кількість казкових героїв, від 1 до 5, учні закріплюють уміння рахувати премети, співвідностити кількість предметів з цифрою.
6. Знайди малюнок 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні тренуюються у лічбі предметів, розвивають уміння співвідносити кількість предметів у множинах з відповідною цифрою.
7. «Так чи ні?» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні вчаться порівнювати множини предметів за кількістю, закріплюють поняття «більше», «менше», «однакова кількість».
8. Встав знак >, < або= (шкільне приладдя) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють уміння порівнювати множини за кількістю предметів, обирати вірний знак (<,>, =).
9. Ліворуч або праворуч 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні тренуються в кількісній лічбі предметів (дерев), вчаться позначати число на письмі цифрою, повторюють поняття ліворуч, праворуч.
10. Скільки ліворуч і праворуч? 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні повторюють поняття ліворуч, праворуч, вчаться рахувати предмети від 2 до 5 і позначати кількість предметів на письмі цифрою.
11. Розклади фрукти іягоди на тарілочки. 3 вид - аналіз важке 7Б. Учні рахують предмети (фрукти і ягоди) і співвідносять їхню кількість з відповідною цифрою, розкладаючи на тарілочки, розвивається увага, логічне мислення.
12. Скільки фігур? 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні повторюють назви геометричних фігур, розвивають уміння розпізнавати їх за кольором і формою, рахувати геометричні фігури та співвідности їхню кількість з відповідною цифрою, розвивають логічне мислення, увагу.
13. Порахуй шкарпетки 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні повторюють поняття «пара», вчаться знаходити пари шкарпеток, встановлювати їх кількість, розвивають увагу, мислення.
14. Розмісти казкових героїв у вагонах 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні тренуються у порядковій лічбі спрва наліво і зліва направо, визначають розташування героїв казок у вагонах поїзда: їдуть у одному або в різних вагонах.
15. Завдання на логіку. Порядковий номер днів тижня. 3 вид - аналіз важке 6Б. Учні повторюють порядкову лічбу, вчаться записувати порядковий номер дня тижня цифрою, розвивають логічне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності» 00:25:00 середнє 13Б. Узагальнення знань з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності».