Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Число і цифра. Числа 1-10 | Учні знайомляться з поняттями число, цифра, вчаться співвідносити число і кількість предметів, записувати їх цифрою. |
2. | Порівняння чисел. Числова рівність і нерівність. | Учні знайомляться з поняттями: «числова рівність», «числова нерівність», «більше», «менше», «дорівнює». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Три картинки | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Учні рахують кількість предметів на кожному малюнку, записують число цифрами від 1 до 3. |
2. | Порахуй солодощі. Число і цифра 3 | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться рахувати предмети, співвідносити множину з трьох предметів з цифрою 3. |
3. | Кого найбільше? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться правильно рахувати предмети множини тварин і знаходити їх найбільшу кількість. |
4. | Вибір числа | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Учні закріплюють уміння лічити предмети до 9, вибирати відповідну цифру, що позначає кількість предметів у множині. |
5. | Скільки казкових героїв? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Відшукуючи картинку, на якій зображено певна кількість казкових героїв, від 1 до 5, учні закріплюють уміння рахувати премети, співвідностити кількість предметів з цифрою. |
6. | Знайди малюнок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Учні тренуюються у лічбі предметів, розвивають уміння співвідносити кількість предметів у множинах з відповідною цифрою. |
7. | «Так чи ні?» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться порівнювати множини предметів за кількістю, закріплюють поняття «більше», «менше», «однакова кількість». |
8. | Встав знак >, < або= (шкільне приладдя) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють уміння порівнювати множини за кількістю предметів, обирати вірний знак (<,>, =). |
9. | Ліворуч або праворуч | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні тренуються в кількісній лічбі предметів (дерев), вчаться позначати число на письмі цифрою, повторюють поняття ліворуч, праворуч. |
10. | Скільки ліворуч і праворуч? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Учні повторюють поняття ліворуч, праворуч, вчаться рахувати предмети від 2 до 5 і позначати кількість предметів на письмі цифрою. |
11. | Розклади фрукти іягоди на тарілочки. | 3 вид - аналіз | важке | 7Б. | Учні рахують предмети (фрукти і ягоди) і співвідносять їхню кількість з відповідною цифрою, розкладаючи на тарілочки, розвивається увага, логічне мислення. |
12. | Скільки фігур? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні повторюють назви геометричних фігур, розвивають уміння розпізнавати їх за кольором і формою, рахувати геометричні фігури та співвідности їхню кількість з відповідною цифрою, розвивають логічне мислення, увагу. |
13. | Порахуй шкарпетки | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні повторюють поняття «пара», вчаться знаходити пари шкарпеток, встановлювати їх кількість, розвивають увагу, мислення. |
14. | Розмісти казкових героїв у вагонах | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні тренуються у порядковій лічбі спрва наліво і зліва направо, визначають розташування героїв казок у вагонах поїзда: їдуть у одному або в різних вагонах. |
15. | Завдання на логіку. Порядковий номер днів тижня. | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Учні повторюють порядкову лічбу, вчаться записувати порядковий номер дня тижня цифрою, розвивають логічне мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Узагальнення знань з теми «Числа 1-10. Порівняння чисел. Числові рівності і нерівності». |