Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Число і цифра 0 Учні знайомляться з числом і цифрою0.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Скільки тварин і предметів? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Учні закріплюють навички кількісної лічби предметів від 1 до 10, записують кількість предметів числами, відсутність предметів на малюнку записують цифрою 0.
2. Вибери рівність 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють уміння записувати рівності за малюнком, вибирають рівність на віднімання рівних чисел в межах п'яти.
3. Знайди ключі 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні розвивають уміння розв'язувати приклади на віднімання в межах п'яти, закріплюються уміння віднімати приклади виду 3-3.
4. Порахуй цукерки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють навички кількісної лічби, а також віднімання однакових чисел.
5. На яку квітку спуститься бджілка? 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Учні закріплюють навички розв'язувати приклади на додавання і вднімання з нулем.
6. Порівняння двох чисел 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні закріплюють уміння порівнювати числа в межах десяти з нулем.
7. Число 0 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Учні закріплюють уміння знаходити різницю двох однакових чисел, віднімати 0 від числа та додавати числа до нуля в межах 10.
8. Кіт-рибалка 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні закріплюють віднімання круглих чисел та віднімання чисел в межах п'яти.
9. Сузір'я 2 вид - інтерпретація важке 4Б. Учні закріплюють навички додавання і віднімання з нулем, повторюють склад чисел 4 — 7.
10. Пропущене число 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Задання на розвиток логічного мислення. Необхідно вставити в чарівний квадрат число - від 1 до 9.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа» 00:30:00 середнє 8Б. Узагальнення знань з теми «Число і цифра 0. Одержуємо число нуль. Віднімаємо рівні числа».