Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ознаки і властивості предметів | Дається поняття ознаки предметів, спільні та відмінні ознаки предметів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Один, багато | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться відрізняти поняття один предмет, багато предметів, обирати правильну відповідь. |
2. | Вище, довше, більше... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться порівнювати предмети за висотою, довжиною, шириною, вибирати правильну відповідь із запропонованих. |
3. | Група тварин | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати предмети, узагальнювати за спільними ознаками, класифікувати — розбивати предмети на групи за спільними ознаками. |
4. | Вибери групу птахів за спільною ознакою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння порівнювати предмети, узагальнювати за спільними ознаками, класифікувати — розбивати предмети на групи за спільними ознаками. |
5. | Форма, розмір, колір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться визначати спільні та відмінні ознаки, порівнювати предмети за формою, розміром, кольором, виконувати класифікацію за цими ознаками. |
6. | Назви групу одним словом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться визначати спільні (родові) ознаки предметів навколишнього світу. Розвивають логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, порівняння, узагальнення. |
7. | Що зайве? Спільні та відмінні властивості предметів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні вчаться знаходити спільні властивості предметів, давати назву групі предметів, що мають спільні властивості, знаходити зайвий предмет, що відрізняється від інших своїми властивостями. При розв'язанні завдання розвивається логічне мислення учнів. |
8. | Що змінилось? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні розвивають уміння порівнювати зображені предмети, за формою, кольором, розміром. Розвивається логічне мислення учнів шляхом формування прийомів розумових дій: аналізу, порівняння. |
9. | Логічне завдання. Відгадай, хто це? | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Учні вчаться аналізувати прочитане завдання, порівнювати предмети за висотою, масою, розміром, швидкістю тощо, вибирати правильну відповідь із запропонованих, розвивають логічне мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Ознаки та властивості предметів». | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Узагальнення знань з теми «Ознаки та властивості предметів. Спільні та відмінні ознаки предметів. Поділ на групи». |