Теорія:

Привіт, друже! У мене є цукерки.
 
цукерки.png
 
Давай їх порахуємо: один, два, три, чотири, п'ять, шість. Кількість цукерок  позначають цифрою6. Ти вже знаєш, що числа, які більше, ніж 1, можна розбити на менші числа.
  
Число\(6\)також можна розбити на два менші числа. Давай спробуємо розкласти цукерки на дві тарілочки.
 
кон4.png
 
Число \(6 \)— це \(5\) і \(1\).
 
Можна розкласти цукерки інакше:
 
кон5.png
 
Число \(6\) — це \(1\) і \(5\).
 
Спробуємо розкласти цукерки по-іншому:
 
кон3.png
 
Число \(6\) — це \(4\) і \(2\).
 
кон2.png
 
Число \(6\) — це \(2\) і \(4.\)
 
Також можна розкласти цукерки на дві тарілки порівну:
 
кон1.png
 
Число \(6\) — це \(3\) і \(3\).
Зверни увагу!
Усі випадки складу числа \(6\) можна записати  за допомогою таких рівностей:
\(6 = 1 + 5\)
\(6 = 2 + 4\)
\(6 = 3 + 3\)
\(6 = 4 + 2\)
\(6 = 5 + 1\)