Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Геометричні фігури: точка, промінь, відрізок, прямі лінії, ламані, багатокутники Учні знайомляться з поняттями: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «ламана», «промінь», «відрізок», «кут», «многокутники».
2. Плоскі та об'ємні геометричні фігури Учні знайомляться з плоскими й об’ємними фігурами, вчаться розуміти різницю між ними й розвиваютьуміння сортувати їх за відповідними категоріями.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Пряма, відрізок, промінь, кут 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні вчаться розрізняти геометричні фігури: пряму, відрізок, промінь.
2. Визначити фігуру певного кольору (пряма, відрізок, крива лінія, точка) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні повторюють поняття: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «відрізок», вчаться розрізняти їх за формою і кольорами.
3. Вибір фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, вчаться їх розпізнавати.
4. Назва фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, п'ятикутник, шестикутник) 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Учні вчаться розпізнавати плоскі геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник, прямокутник, п'ятикутник. чотирикутник, шестикутник.
5. Порівняй довжини відрізків 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Аналізуючи малюнок, учні порівнюють довжини вдрізків, визначаючи, який відрізок довший або коротший.
6. Знайди предмет прямокутної форми 3 вид - аналіз середнє 2Б. Учні закріплюють поняття «плоскі фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу.
7. Визначити положення фігури на малюнку (круг, квадрат, трикутник, прямокутник) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють назви плоских фігур: трикутник, круг, квадрат, прямокутник, визначають положення зображених на малюнку фігур, відносно інших, повторюють порядкову лічбу.
8. Порахуй кількість фігур. (Промінь. Пряма. Відрізок) 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розвивають уявлення та поняття про геометричні фігури (пряму лінію, промінь, відрізок. квадрат), вчаться відрізняти їх між собою. В процесі аналізу учні співвідносять кількість геометричних фігур між собою, розвивають логічне мислення.
9. Визначити правильність твердження 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розвивають уміння визначати правильність твердження, аналізуючи малюнок.
10. Напрямок знизу вгору - зверху вниз 3 вид - аналіз важке 3Б. Учні розвивають просторове уявлення, уміння орієнтуватися на площині за поданим напрямком, повторюють відомі геометричні фігури.
11. Об'ємні фігури 2 вид - інтерпретація важке 6Б. Учні закріплюють поняття «об’ємні фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу, розвивається просторове мислення й зорове сприйняття дитини.
12. Логічне завдання. Якої фігури не вистачає? 3 вид - аналіз важке 2Б. Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, квадрат, круг, паралелограм, п'ятикутник, ромб, вчаться їх розпізнавати, працюючи з «магічним квадратом», розвивають логічне мислення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Вивчаємо геометричні фігури» 00:20:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Вивчаємо геометричні фігури».