Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Геометричні фігури: точка, промінь, відрізок, прямі лінії, ламані, багатокутники | Учні знайомляться з поняттями: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «ламана», «промінь», «відрізок», «кут», «многокутники». |
2. | Плоскі та об'ємні геометричні фігури | Учні знайомляться з плоскими й об’ємними фігурами, вчаться розуміти різницю між ними й розвиваютьуміння сортувати їх за відповідними категоріями. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пряма, відрізок, промінь, кут | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні вчаться розрізняти геометричні фігури: пряму, відрізок, промінь. |
2. | Визначити фігуру певного кольору (пряма, відрізок, крива лінія, точка) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні повторюють поняття: «точка», «пряма лінія», «крива лінія», «відрізок», вчаться розрізняти їх за формою і кольорами. |
3. | Вибір фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, вчаться їх розпізнавати. |
4. | Назва фігури (трикутник, чотирикутник, квадрат, круг, п'ятикутник, шестикутник) | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Учні вчаться розпізнавати плоскі геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник, прямокутник, п'ятикутник. чотирикутник, шестикутник. |
5. | Порівняй довжини відрізків | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Аналізуючи малюнок, учні порівнюють довжини вдрізків, визначаючи, який відрізок довший або коротший. |
6. | Знайди предмет прямокутної форми | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Учні закріплюють поняття «плоскі фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу. |
7. | Визначити положення фігури на малюнку (круг, квадрат, трикутник, прямокутник) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Учні закріплюють назви плоских фігур: трикутник, круг, квадрат, прямокутник, визначають положення зображених на малюнку фігур, відносно інших, повторюють порядкову лічбу. |
8. | Порахуй кількість фігур. (Промінь. Пряма. Відрізок) | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні розвивають уявлення та поняття про геометричні фігури (пряму лінію, промінь, відрізок. квадрат), вчаться відрізняти їх між собою. В процесі аналізу учні співвідносять кількість геометричних фігур між собою, розвивають логічне мислення. |
9. | Визначити правильність твердження | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні розвивають уміння визначати правильність твердження, аналізуючи малюнок. |
10. | Напрямок знизу вгору - зверху вниз | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Учні розвивають просторове уявлення, уміння орієнтуватися на площині за поданим напрямком, повторюють відомі геометричні фігури. |
11. | Об'ємні фігури | 2 вид - інтерпретація | важке | 6Б. | Учні закріплюють поняття «об’ємні фігури», вчаться розуміти різницю між ними, сортувати їх за відповідними категоріями та співвідносити з відповідними за формою предметами навкольшнього світу, розвивається просторове мислення й зорове сприйняття дитини. |
12. | Логічне завдання. Якої фігури не вистачає? | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Учні закріплюють назви геометричних фігур: трикутник, квадрат, круг, паралелограм, п'ятикутник, ромб, вчаться їх розпізнавати, працюючи з «магічним квадратом», розвивають логічне мислення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вивчаємо геометричні фігури» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Вивчаємо геометричні фігури». |