Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Теорія | Теоретичні відомості. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди коло | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні кола серед геометричних фігур. |
2. | Хто приніс круг? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні круга серед геометричних фігур. |
3. | Правильний інструмент | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. |
4. | Бешкетник Акіта | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Застосування теоретичних знань. |
5. | Скільки кіл? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення кількості кіл на малюнку. Розвиток уваги. |
6. | Ні колу, ні кругу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення точок, що не належать жодній геометричній фігурі. |
7. | Знайди радіус | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні радіуса. |
8. | Діаметр кола | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні діаметра. |
9. | Правильна відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у вирізненні діаметра, радіуса кола. |
10. | Вибери круг | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні діаметру серед прямих в кругу. |
11. | Точки кола | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення точок, що належать колу. |
12. | Вибери фігуру | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання геометричних фігур у предметах. |
13. | Добери предмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання геометричних фігур у предметах. |
14. | Радіус круга | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження радіуса за відомим радіусом. |
15. | Діаметр кола | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. |
16. | Друге коло | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. Задача на збільшення числа на кілька одиниць. |
17. | Обчисли радіус | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження радіуса за відомим діаметром. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви фігури | Інший | легке | 1Б. | Розрізнення кола, круга, кулі і називання геометричних фігур. |
2. | Хибне твердження | Інший | середнє | 2Б. | Визначення точок, що належать геометричним фігурам. Виявлення хибних і істинних тверджень. |
3. | Рівні радіуси | Інший | середнє | 2Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. |
4. | Обчисли діаметр | Інший | важке | 4Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. Задача на зменшення числа у кілька разів. |
5. | Різниця діаметрів | Інший | важке | 4Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. Задача на різницеве порівняння. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Коло і круг» | 00:35:00 | середнє | 12Б. | Вправляння у впізнаванні кола серед геометричних фігур. Застосування теоретичних знань. Визначення точок, що належать колу. Вправляння у знаходженні радіуса. Вправляння у вирізненні діаметра, радіуса кола. Впізнавання геометричних фігур у предметах. Знаходження радіуса за відомим радіусом. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Коло і круг» | 00:35:00 | середнє | 11Б. | Вправляння у впізнаванні круга серед геометричних фігур. Розрізнення кола, круга, кулі і називання геометричних фігур. Визначення точок, що належать геометричним фігурам. Виявлення хибних і істинних тверджень. Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. Задача на зменшення числа у кілька разів. |
2. | Діагностична робота з теми «Коло і круг» | 00:35:00 | середнє | 18Б. | Застосування теоретичних знань. Знаходження діаметра за відомим радіусом. Задача на різницеве порівняння. Визначення кількості кіл на малюнку. Розвиток уваги. Визначення точок, що не належать жодній геометричній фігурі. Вправляння у знаходженні діаметра. Вправляння у впізнаванні діаметру серед прямих в кругу. Впізнавання геометричних фігур у предметах. |