Теорія:

Дослідимо умову задачі.
 
Цифруня спекла пиріжки з яблуками. Смайлик з’їв  \(5\) пиріжків, а Вектор — \(3\) пиріжка.
На скільки більше пиріжків з’їв Смайлик, ніж Вектор?
 
Складемо схему до цієї задачі.
 
схема1.png
 
Розглянемо короткий запис.
 
короткий_запис.png
 
Використаємо правило:
Щоб знайти на скільки більше (менше) одне число від іншого, потрібно від більшого числа відняти менше число.
Це задача на різницеве порівняння.
 
5 – 3 = 2 \((п.)\)
 
Відповідь: Смайлик з’їв на \(2\) пиріжки більше, ніж Вектор.

Використовуючи це правило, можна розв’язати складену задачу.

Маринка купила \(5\) льодяників, \(10\) карамельок та \(2\) тістечка.
На скільки менше Маринка купила тістечок, ніж цукерок?
 
короткий_запис2.png
 
схема2.png
 
Розв’язок

У задачі потрібно порівняти кількість цукерок і кількість тістечок. Кількість тістечок відома — \(2\). Знайдемо кількість цукерок.

5 + 10 = 15 \((ц.)\) — всього цукерок купила;

Застосуємо правило про різницеве порівняння чисел.
Щоб знайти на скільки більше (менше) одне число від іншого, потрібно від більшого числа відняти менше число.
15 – 2 =13 \((ц.)\)

Відповідь: Маринка купила на \(13\) цукерок більше, ніж тістечок.