Теорія:

Привіт, друже!
 Числа можна порівнювати між собою.
Подивись на малюнок. Порахуй кількість яблук і груш.
 
рівн3.png
 
Кількість яблук — \(3\), груш 1— \(3\). Рівні чи ні кількості яблук і груш? Щоб це перевірити, з'єднаємо яблука і груші парами.
 
рівн4.png
 
Бачимо, що вийшло три пари фруктів. Жодного предмета без пари не залишилося, отже, кількість груш і яблук однакова.
Ми отримали числову рівність: 3 = 3. Знак \(=\) називається «дорівнює».
 
Подивись на малюнок з іграшками.
 
Рівн1.png
 
Порахуємо предмети в кожній множині. Число пірамідок —\(3\), а літачків — 4. Чи рівна кількість пірамідок і літачків?  Щоб це перевірити, з'єднаємо піраміди і літачки парами.
 
рівн2.png
 
Бачимо, що \(1\) літачок залишився без пари, отже, літачків більше на \(1\). Число  \(4\) більше, ніж число \(3\) на \(1\).
Ми отримали числову нерівність:3≠4  або 4≠3.
Коли числа нерівні між собою, одне з них завжди більше, а друге — менше. Між числами тоді ставлять знаки: > «більше» або < «менше».
Можна порівняти числа \(3\) і \(4\) так: 3<4 або 4>3. Говорять так: «три менше, ніж чотири» або «чотири більше, ніж п'ять».
  
Я порівняв кількість квадратиків і трикутників в кожній групі. Розглянь, як треба ставити знаки рівності і нерівності.
 
Рівн5.png
Зверни увагу!
Як запам'ятати, в який бік повертається знак «більше», а в який — знак «менше»?
Він, звичайно, захоче з'їсти більше яблуко і повернеться ротиком до нього.
1ф.jpg