Методична рекомендація:

Методичні вказівки

Номер Назва Опис
1. Методична рекомендація

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розкриття дужок Формування знань, умінь і навичок з теми «Розкриття дужок».
2. Спрощення виразів Формування знань, умінь і навичок з теми «Спрощення виразів».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запис виразу без дужок 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розкривати дужки, застосовуючи розподільний закон множення.
2. Перевір рівність 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння перевіряти рівність: правильно чи неправильно розкрито дужки.
3. Коефіцієнт добутку 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначити коефіцієнт добутку.
4. Додай подібні доданки (зі звичайними дробами) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння додавати подібні доданки, коефіцієнти при яких — звичайні дроби з різними знаменниками.
5. Спрощення виразу за допомогою розкриття дужок 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння спрощувати вираз, розкривши дужки, перед якими стоїть знак - або +.
6. Запис суми або різниці двох виразів та спрощення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння записувати суму або різницю двох виразів, а потім спростити її, розкриваючи дужки й додаючи подібні доданки.
7. Зведення подібних доданків (коефіцієнти — десяткові дроби) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння спрощювати вираз, додаючи подібні доданки, коефіцієнти при яких — десяткові дроби.
8. Яка сума грошей була в дівчаток? 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вмыння за умовою текстової задачі складати та спрощювати вираз.
9. Знайди значення виразу 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розкривати дужки та знаходити значення отриманого виразу. Доданками є як десяткові дроби, так і мішані числа з однаковими знаменниками.
10. Спрощення виразу 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння спрощути вираз, застосовуючи розподільний закон множення, розкривати дужки й додавати подібні доданки.
11. Обчислення виразу (десяткові дроби) 3 вид - аналіз важке 4Б. Формувати вміння спрощувати вираз, розкривати дужки та обчислювати значення отриманого виразу (виконуються дії з десятковими дробами).

Додаткові завдання (приховані від учнів)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розкриття дужок Інший легке 1Б. Потрібно розкрити дужки, застосовуючи розподільний закон множення.
2. Спрощення виразів із різними доданками Інший середнє 2Б. Потрібно спростити вираз, у якому є різні доданки: як подібні, коефіцієнти при яких — десяткові дроби, так і доданки, що не подібні першим.
3. Спрощення виразу Інший середнє 2Б. Потрібно спростити вираз, розкривши дужки, перед якими стоїть знак - або +.
4. Зведення подібних доданків (коефіцієнти — цілі числа) Інший середнє 2Б. Пропонується спростити вираз, додаючи подібні доданки, коефіцієнти при яких — цілі числа.
5. Спрощення виразів та зведення подібних доданків Інший важке 3Б. Потрібно спростити вираз, застосовуючи розподільний закон множення, розкрити дужки й додати подібні доданки.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Спрощення виразів» 00:10:00 легке 3Б. Вдосконалення вмінь і навичок з теми «Спрощення виразів».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Спрощення виразів» 00:20:00 середнє 8Б. Узагальнення знань з теми «Спрощення виразів».
2. Перевірна робота з теми «Спрощення виразів» 00:25:00 середнє 8Б. Перевірка знань з теми «Спрощення виразів».