Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Krankheiten. Sätze – Хвороби. Речення | Знає різні хвороби, складає речення. |
2. | Personalpronomen im Nominativ, Akkusativ und Dativ – Особові займенники (Н. в., Д. в., Зн. в.) | Знає особові займенники в називному, знахідному та давальному відмінках. Вміє складати речення. |
3. | Hygiene und Sport – Гігієна і спорт | Знає слова та фрази про гігієну та спорт. |
4. | Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників | Розуміє, як утворюються ступені порівняння прикметників, вміє їх вживати. |
5. | Negation mit nicht, kein, keine, nie, nichts - Заперечення | Розуміє вживання заперечних займенників. Вміє складати речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Hören. Zuordnung von Krankheitenr – Аудіювання. Хвороби | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Хвороби, розпізнавання написання. |
2. | Erkennung von Krankheiten nach den Bildern – Розпізнавання недугів за картинкою | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнавання недугів за картинкою. |
3. | Fehlende Buchstaben. Sport – Пропущені літери. Спорт | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає лексику про спорт. |
4. | Zuordnung. Hygiene und Sport – Розпізнавання слів і речень за малюнками | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Розпізнає слова та речення про гігієну та спорт за малюнками. |
5. | Hören und Bilder. Hygiene und Sport – Аудіювання. Гігієна та спорт | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Слухає слово, з’єднує його з правильним малюнком. |
6. | Übersetzung. Sätze mit Personalpronomen – Переклад. Речення з особовими займенниками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Уміє перекладати речення з особовими займенниками в давальному та знахідному відмінках. |
7. | Hören. Personalpronomen in Dat. und Akk. – Аудіювання. Особові займенники (Н. в., Д. в., Зн. в.) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Послухайте речення з знахідним і давальним відмінками. |
8. | Übersetzung von Personalpronomen – Переклад особистих займенників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає особові займенники, знає переклади. |
9. | Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає ступені порівняння прикметників. |
10. | Hören. Zuordnung. Adjektive – Аудіювання. Відповідність. Прикметники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Слухає слово, знає ступені порівняння прикметників. |
11. | Gemischte Buchstaben. Krankheiten und Hygiene – Змішані букви. Хвороби та гігієна | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Вміє писати хвороби та слова про гігієну. |
12. | Hören. Negationen – Аудіювання. Заперечення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає речення із запереченням. |
13. | Negationen – Заперечення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Може вставити правильне заперечення. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Übersetzung. Negationssätze – Переклад. Заперечні речення | Інший | середнє | 3Б. | Може перекладати заперечні речення. |
2. | Lesen. Zuordnung. Übersetzung – Читання. Переклад | Інший | важке | 4Б. | Установіть відповідність між словом і його перекладом. |
3. | Lesen über Krankheiten, Hygiene – Читання. Хвороби, гігієна | Інший | важке | 3Б. | Читай текст. Зрозумійте, правильне чи хибне твердження. |
4. | Hören. Zuordnung der Übersetzungen – Аудіювання. Розподіл перекладів | Інший | важке | 2Б. | Почути правильне слово, знати переклад цих слів. |
5. | Diktat. Krankheiten – Диктант. Хвороби | Інший | важке | 6Б. | Може чути і писати слова. |
6. | Diktat. Verneinung. Adjektive – Диктант. Заперечення. Прикметники | Інший | важке | 4Б. | Вміє слухати та писати заперечні речення та речення з прикметниками у різних ступенях. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Krankheiten. Personalpronomen. Negation – Хвороби. Особові займенники. Заперечення | 00:25:00 | середнє | 18Б. | Знає та вміє писати хвороби. Знає особові займенники в знахідному відмінку. Розуміє, як утворювати та вживати заперечення. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Hygiene. Sport. Adjektive – Гігієна. Спорт. Прикметники | 00:25:00 | середнє | 23Б. | Може слухати і писати слова та речення на тему гігієни та спорту. Знає та вміє вживати ступені порівняння прикметників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Selbst und Gesundheit - Я і здоров'я | 00:40:00 | середнє | 27Б. | Слухає, розуміє тексти та може писати слова та речення на такі теми: хвороби, гігієна, спорт, заперечення, знахідний та давальний відмінки особових займенників, порівняльні ступені прикметників. |