Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Krankheiten. Sätze – Хвороби. Речення Знає різні хвороби, складає речення.
2. Personalpronomen im Nominativ, Akkusativ und Dativ – Особові займенники (Н. в., Д. в., Зн. в.) Знає особові займенники в називному, знахідному та давальному відмінках. Вміє складати речення.
3. Hygiene und Sport – Гігієна і спорт Знає слова та фрази про гігієну та спорт.
4. Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників Розуміє, як утворюються ступені порівняння прикметників, вміє їх вживати.
5. Negation mit nicht, kein, keine, nie, nichts - Заперечення Розуміє вживання заперечних займенників. Вміє складати речення.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Hören. Zuordnung von Krankheitenr – Аудіювання. Хвороби 1 вид - рецептивний легке 3Б. Хвороби, розпізнавання написання.
2. Erkennung von Krankheiten nach den Bildern – Розпізнавання недугів за картинкою 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнавання недугів за картинкою.
3. Fehlende Buchstaben. Sport – Пропущені літери. Спорт 1 вид - рецептивний легке 3Б. Розпізнає лексику про спорт.
4. Zuordnung. Hygiene und Sport – Розпізнавання слів і речень за малюнками 1 вид - рецептивний середнє 3Б. Розпізнає слова та речення про гігієну та спорт за малюнками.
5. Hören und Bilder. Hygiene und Sport – Аудіювання. Гігієна та спорт 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Слухає слово, з’єднує його з правильним малюнком.
6. Übersetzung. Sätze mit Personalpronomen – Переклад. Речення з особовими займенниками 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Уміє перекладати речення з особовими займенниками в давальному та знахідному відмінках.
7. Hören. Personalpronomen in Dat. und Akk. – Аудіювання. Особові займенники (Н. в., Д. в., Зн. в.) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Послухайте речення з знахідним і давальним відмінками.
8. Übersetzung von Personalpronomen – Переклад особистих займенників 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розпізнає особові займенники, знає переклади.
9. Steigerungsstufen der Adjektive – Ступені порівняння прикметників 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Розпізнає ступені порівняння прикметників.
10. Hören. Zuordnung. Adjektive – Аудіювання. Відповідність. Прикметники 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Слухає слово, знає ступені порівняння прикметників.
11. Gemischte Buchstaben. Krankheiten und Hygiene – Змішані букви. Хвороби та гігієна 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Вміє писати хвороби та слова про гігієну.
12. Hören. Negationen – Аудіювання. Заперечення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Слухає речення із запереченням.
13. Negationen – Заперечення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Може вставити правильне заперечення.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Übersetzung. Negationssätze – Переклад. Заперечні речення Інший середнє 3Б. Може перекладати заперечні речення.
2. Lesen. Zuordnung. Übersetzung – Читання. Переклад Інший важке 4Б. Установіть відповідність між словом і його перекладом.
3. Lesen über Krankheiten, Hygiene – Читання. Хвороби, гігієна Інший важке 3Б. Читай текст. Зрозумійте, правильне чи хибне твердження.
4. Hören. Zuordnung der Übersetzungen – Аудіювання. Розподіл перекладів Інший важке 2Б. Почути правильне слово, знати переклад цих слів.
5. Diktat. Krankheiten – Диктант. Хвороби Інший важке 6Б. Може чути і писати слова.
6. Diktat. Verneinung. Adjektive – Диктант. Заперечення. Прикметники Інший важке 4Б. Вміє слухати та писати заперечні речення та речення з прикметниками у різних ступенях.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Krankheiten. Personalpronomen. Negation – Хвороби. Особові займенники. Заперечення 00:25:00 середнє 18Б. Знає та вміє писати хвороби. Знає особові займенники в знахідному відмінку. Розуміє, як утворювати та вживати заперечення.

Тести (Мій+)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Hygiene. Sport. Adjektive – Гігієна. Спорт. Прикметники 00:25:00 середнє 23Б. Може слухати і писати слова та речення на тему гігієни та спорту. Знає та вміє вживати ступені порівняння прикметників.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Selbst und Gesundheit - Я і здоров'я 00:40:00 середнє 27Б. Слухає, розуміє тексти та може писати слова та речення на такі теми: хвороби, гігієна, спорт, заперечення, знахідний та давальний відмінки особових займенників, порівняльні ступені прикметників.