Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Наукові методи пізнання Теоретична інформація про основні наукові методи пізнання.
2. Обладнання для проведення спостережень Теоретична інформація про прилади та пристрої, що допомагають науковцям та науковицям проводити спостереження.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Скласти правильне означення поняття 2 вид - інтерпретація легке 4Б. Сформувати повне речення із його розділених частин.
2. Матеріали та обладнання для експерименту 1 вид - рецептивний легке 2Б. Вибрати необхідні матеріали та обладнання для вказаного експерименту.
3. Етапи проведення дослідження 2 вид - інтерпретація середнє 6Б. Визначити правильну послідовність проведення дослідження.
4. Назвати поняття 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Напиши слово, що характеризує описане поняття.
5. Об'єкт на фото 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Визначити, що зображено на картинці.
6. Предмет, що допомагає людині 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити, про який предмет ідеться.
7. Правдиві та неправдиві судження 3 вид - аналіз важке 3Б. Прочитати судження та визначити чи правдиве воно, чи — ні.
8. Порівняти моделі 3 вид - аналіз важке 4Б. Проаналізувати моделі Сонячної системи та порівняти їх.
9. Обладнання (прилади) 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити, що необхідно для наукового пізнання.
10. Відмінності між поняттями 3 вид - аналіз середнє 3Б. Визначити чим відрізняються поняття.
11. Спостереження чи експеримент 3 вид - аналіз важке 3Б. Визначити метод пізнання.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Спостереження за тваринами Інший важке 4Б. Записати результати спостережень за дрібними істотами.
2. Спостереження за рослинами Інший важке 4Б. Записати результати спостережень за рослинами.
3. Спостереження та експеримент Інший важке 1Б. Визначити відмінності двох методів пізнання: спостереження та експерименту.
4. План спостереження Інший важке 1Б. Скласти чіткий план ведення довготривалого спостереження.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» 00:40:00 середнє 26Б. Тренувальні тестові завдання
2. Тренування №2 з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання». 01:00:00 середнє 12Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» 02:00:00 середнє 30Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. ностична робота з теми «Спостереження. Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання.» 02:00:00 середнє 28Б. Тестування для перевірки знань.