Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Погодні явища | Теоретична інформація про погодні явища. |
2. | Правила поведінки | Теоретична інформація про правила поведінки під час різних погодних явищ. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правдиве та неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поміркуй наскільки важливо знати правила безпечної поведінки. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Правила поведінки під час ожеледиці та смогу. | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Пригадай правила безпечної поведінки. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про правила поведінки під час грози. |
5. | Правила поведінки під час урагану. | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, які правила поведінки вірні, а які — ні. |
6. | Не правильний варіант | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Вибрати природнє авище, що не відноситься до атмосферних. |
7. | Що на фото? | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Визначити, яке погодне явище зображено на фото. |
8. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
9. | Пропущене слово у твердженні | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитати речення та вписати пропущене слово. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Упорядкувати усі атмосферні явища в одній схемі | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити свою власну карту-схему/ми до нього. |
2. | Особистий досвід | Інший | важке | 5Б. | Атмосферні явища, які бачив/бачила особисто. |
3. | Безпечна поведінка під час екстремальних погодних явищ | Інший | важке | 5Б. | Скласти правила поведінки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Особливості погодних явищ» | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Особливості погодних явищ» | 03:00:00 | середнє | 19Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Особливості погодних явищ» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для перевірки знань. |