Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
Номер 1. | Назва Погодні явища | Опис Теоретична інформація про погодні явища. |
Номер 2. | Назва Правила поведінки | Опис Теоретична інформація про правила поведінки під час різних погодних явищ. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Правдиве та неправдиве судження | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 1Б. | Опис Поміркуй наскільки важливо знати правила безпечної поведінки. |
Номер 2. | Назва Частини речення | Вид 1 вид - рецептивний | Складність легке | Бали 4Б. | Опис Склади речення із його частин. |
Номер 3. | Назва Правила поведінки під час ожеледиці та смогу. | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність легке | Бали 2Б. | Опис Пригадай правила безпечної поведінки. |
Номер 4. | Назва Так чи Ні | Вид 2 вид - інтерпретація | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Визначити чи правдиве твердження про правила поведінки під час грози. |
Номер 5. | Назва Правила поведінки під час урагану. | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 3Б. | Опис Визначити, які правила поведінки вірні, а які — ні. |
Номер 6. | Назва Не правильний варіант | Вид 3 вид - аналіз | Складність середнє | Бали 2Б. | Опис Вибрати природнє авище, що не відноситься до атмосферних. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Що на фото? | Вид Інший | Складність важке | Бали 2Б. | Опис Визначити, яке погодне явище зображено на фото. |
Номер 2. | Назва Назви понять | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Номер 3. | Назва Пропущене слово у твердженні | Вид Інший | Складність важке | Бали 3Б. | Опис Прочитати речення та вписати пропущене слово. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Упорядкувати усі атмосферні явища в одній схемі | Вид Інший | Складність важке | Бали 5Б. | Опис Використати матеріали уроку і створити свою власну карту-схему/ми до нього. |
Номер 2. | Назва Особистий досвід | Вид Інший | Складність важке | Бали 5Б. | Опис Атмосферні явища, які бачив/бачила особисто. |
Номер 3. | Назва Безпечна поведінка під час екстремальних погодних явищ | Вид Інший | Складність важке | Бали 5Б. | Опис Скласти правила поведінки. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Тренування №1 з теми «Особливості погодних явищ» | Рекомендований час: 01:00:00 | Складність середнє | Бали 11Б. | Опис Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
Номер 1. | Назва Домашня робота з теми «Особливості погодних явищ» | Рекомендований час: 03:00:00 | Складність середнє | Бали 19Б. | Опис Тестування для повторення матеріалу вдома. |
Номер 2. | Назва Діагностична робота з теми «Особливості погодних явищ» | Рекомендований час: 03:00:00 | Складність середнє | Бали 27Б. | Опис Тестування для перевірки знань. |