Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Водні розчини у природі та житті людини | Теоретична інформація про водні розчини у природі та житті людини. |
2. | Склад та вид розчинів | Теоретична інформація про склад розчинів та його види. |
3. | Розчинність речовин та насиченість розчинів | Теоретична інформація про здатність речовин розчинятися у воді та утворювати насичені розчини. |
4. | Вода та водні розчини у живих організмах | Теоретична інформація про вміст води в живих організмах та природні водні розчини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Розчинена речовина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, якою може бути розчиненна речовина як компонент розчину (суміші). |
3. | Стан розчиненої речовини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення агрегатного стану розчиненої речовини. |
4. | Завершення речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завершити речення правильним словом. |
5. | Що зображено на фото | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, однорідну чи неоднорідну суміш зображено. |
6. | Так чи Ні | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначити, чи вірне твердження. |
7. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Назвати поняття за їх описом. |
8. | Однорідна та неоднорідна суміш | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, про яку суміш ідеться: однорідну чи неоднорідну. |
9. | Вода в житті людини | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, чи правдиве судження про водні розчини у житті людини. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розчинники у домі | Інший | важке | 4Б. | Пошук та опис розчинників у домі. |
2. | Порівняльна табличка | Інший | важке | 5Б. | Створити порівняльну табличку розчинів. |
3. | Склад розчинів | Інший | важке | 5Б. | Описати склад розчинів, які є в домі. |
4. | Однорідні та неоднорідні розчини в житті людини | Інший | важке | 5Б. | Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та описати однорідні та неоднорідні розчини, які використовує людина. |
5. | Накип та його причини | Інший | важке | 5Б. | Висловити обґрунтовані припущення/рішення щодо причин утворення та способів усунення накипу. |
6. | Фізіологічні процеси | Інший | важке | 5Б. | Висловити обґрунтовані припущення/рішення щодо фізіологічних процесів у живих організмах. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» | 01:00:00 | середнє | 16Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» | 03:00:00 | середнє | 27Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми «Розчини у природі, побуті та організмі людини» | 03:00:00 | середнє | 29Б. | Тестування для перевірки знань. |