Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Властивості води | Теоретична інформація про властивості води. |
2. | Вода — універсальний розчинник | Теоретична інформація про воду як універсальний розчинник. |
3. | Колообіг води | Теоретична інформація про колообіг води. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Нерозчинна речовина | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити нерозчинну речовину. |
3. | Що зображено на фото | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити природнє явище чи об'єкт (пов'язані із водою). |
4. | Завершення речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завершити речення правильним словом. |
5. | Властивості води | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, які властивості характерні для води. |
6. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Назвати поняття за їх описом. |
7. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, чи правдиве судження про воду. |
8. | Про яку воду річ? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, про який тип води сказано у твердженні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Природні фарби | Інший | важке | 5Б. | Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та виготовити власноруч фарби для створення малюнка. |
2. | Опис розчинності | Інший | важке | 4Б. | Провести експеримент з розчиненням речовин. |
3. | Схема колообігу | Інший | важке | 5Б. | Намалювати сжему колообігу води. |
4. | Погода і вода | Інший | важке | 5Б. | Скоритатися джерелами з мережі Інтернет та описати правила поведінки під час різних погодних явищ. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» | 01:00:00 | середнє | 17Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для перевірки знань. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вода — найдивовижніша речовина на Землі» | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |