Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | STEM, STEАM, STREАM | Теоретична інформація про STEM, STEАM, STREАM. |
2. | STEM-навички та навички XXI століття | Теоретична інформація про STEM-навички та навички XXI століття. |
3. | Причинно-наслідкові зв'язки | Теоретична інформація про важливі навички, якими має володіти дослідник/дослідниця. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Правдиве та неправдиве судження | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Поміркуй наскільки важливо розуміти причино-наслідкові зв'язки в науці. |
3. | Переклад слів та розшифровка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Визначити науку. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про правила поведінки під час грози. |
5. | Тестове завдання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити навичку, що не користа для досягнення успіху. |
6. | Визначити акронім | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити акронім. |
7. | Анаграма | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Що означають літери в анаграмах? |
8. | Що на фото? | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити, який елемент STEM/STEAM/STREAM зображено на фото. |
9. | Професії | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначити, які професії на сьогодні заміються технологіями, а які — потребують ще більше спеціалістів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Концепцію STEM/STEAM/ STREAM | Інший | важке | 5Б. | Творча робота. |
2. | Ідея STEM-проєкту | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і свторити план свого власного STEM-проєкту. |
3. | Причинно-наслідкові зв'язки | Інший | важке | 5Б. | Вибрати ситуацію, річ, що є наслідком чогось та відштовхуючись від неї відслідкувати накнайдовший ланцюг причин та наслідків. |
4. | Дослідження ринку професій | Інший | важке | 1Б. | Провести власне дослідження ринку професій. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "STEM і професії майбутнього" | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "STEM і професії майбутнього" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "STEM і професії майбутнього" | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "STEM і професії майбутнього" | 03:00:00 | середнє | 23Б. | Тестування для перевірки знань. |