Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Чисті речовини та суміші Теоретична інформація про особливостей чистих речовин та сумішей
2. Однорідні та неоднорідні суміші Теоретична інформація про типи сумішей за однорідністю.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
2. Чиста речовина 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, що з переліченого є чистою речовиною.
3. Правдиве та неправдиве судження 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Поміркуй, які твердження є правдивими.
4. Так чи Ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визнач, що зображено чисту речовину чи суміш.
5. Назви понять 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Яка суміш? Інший важке 3Б. Визнач однорідна чи неоднорідна суміш.
2. Тип суміші Інший важке 3Б. Визначити тип суміші за однорідністю.
3. Тип суміші за агрегатним станом Інший важке 3Б. Визнач, який агрегатний стан вказаної суміші.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Суміші навколо нас Інший важке 5Б. Визначити та класифікувати суміші навколо нас.
2. Мапа думок Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і створити свою власну мапу думок.
3. Поміркуй над питаннями Інший важке 5Б. Дати відповіді на питання.
4. Дослідник чи дослідниця Інший важке 5Б. Приготуй однорідну та неоднорідну суміші.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми "Чисті речовини і суміші. Однорідні та неоднорідні суміші" 01:00:00 середнє 15Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми "Чисті речовини і суміші. Однорідні та неоднорідні суміші" 03:00:00 середнє 19Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми "Чисті речовини і суміші. Однорідні та неоднорідні суміші" 03:00:00 середнє 23Б. Тестування для перевірки знань.