Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Класифікація розчинів за насиченістю | Теоретична інформація про розчинність речовин та насичені, ненасичені й перенасичені розчини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Речовини за розчинністю у воді | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які бувають речовини за розчинністю у воді. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про розчинність речовин. |
5. | Розчинена речовина і розчин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити, якої класифікації розчинених речовин та розчинів не існує. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Розчинність речовин | Інший | важке | 3Б. | Визнач, якою за розчинністю у воді є речовина. |
3. | Тип розчину за насиченністю | Інший | важке | 3Б. | Визначити тип розчину за насиченністю розчиненою речовиною. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Порівняння розчинів | Інший | важке | 5Б. | Зробити порівняльний аналіз. |
2. | Речовини різної розчинності. | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і мережі Інтернет та виписати речевини. |
3. | Речовини в домі | Інший | важке | 5Б. | Досліди речовини у своєму домі. |
4. | Дослідник чи дослідниця | Інший | важке | 5Б. | Почни вирощувати кристали в домашніх умовах. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми "Насичені й ненасичені розчини. Розчинення і розчинність" | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Насичені й ненасичені розчини. Розчинення і розчинність" | 03:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Насичені й ненасичені розчини. Розчинення і розчинність" | 03:00:00 | середнє | 17Б. | Тестування для перевірки знань. |