Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Розчин. Склад розчину Теоретична інформація про розчин та його складники.
2. Вода як універсальний розчинник Теоретична інформація про воду як універсальний розчинник.
3. Властивості води Теоретична інформація про властивості води.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Властивості води 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити, які властивості НЕ характерні для чистої води.
2. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
3. Правдиве та неправдиве судження 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Поміркуй, які твердження є правдивими.
4. Так чи Ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити чи правдиве твердження про розчин та його компоненти.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви понять Інший важке 3Б. Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться.
2. Розчинник Інший важке 1Б. Визначити розчиник, що входить до складу розчину.
3. Про яку властивість води мова? Інший важке 3Б. Визначити властивість води, яка описується в реченні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Фото та опис розчинів Інший важке 5Б. Зроби фото.
2. Приготувати три розчини Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і приготувати, або продемонструвати три різні розчини.
3. Пояснити різницю між поняттями Інший важке 5Б. Розчинник, розчинена речовина та розчин.
4. Дослідник чи дослідниця Інший важке 5Б. Проведи власне дослідження властивостей води.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" 01:00:00 середнє 11Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" 03:00:00 середнє 18Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" 03:00:00 середнє 21Б. Тестування для перевірки знань.