Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Розчин. Склад розчину | Теоретична інформація про розчин та його складники. |
2. | Вода як універсальний розчинник | Теоретична інформація про воду як універсальний розчинник. |
3. | Властивості води | Теоретична інформація про властивості води. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Властивості води | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які властивості НЕ характерні для чистої води. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про розчин та його компоненти. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Розчинник | Інший | важке | 1Б. | Визначити розчиник, що входить до складу розчину. |
3. | Про яку властивість води мова? | Інший | важке | 3Б. | Визначити властивість води, яка описується в реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фото та опис розчинів | Інший | важке | 5Б. | Зроби фото. |
2. | Приготувати три розчини | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і приготувати, або продемонструвати три різні розчини. |
3. | Пояснити різницю між поняттями | Інший | важке | 5Б. | Розчинник, розчинена речовина та розчин. |
4. | Дослідник чи дослідниця | Інший | важке | 5Б. | Проведи власне дослідження властивостей води. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 03:00:00 | середнє | 18Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 03:00:00 | середнє | 21Б. | Тестування для перевірки знань. |