Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Як виникає звук? | Теоретичні відомості про джерела звуку. |
2. | Характеристики звуку | Теоретичні відомості про основні характеристики звуку, амплітуду, інфразвук та ультразвук. |
3. | Луна та ехолокація. Поширення звуку | Теоретичні відомості про луну, ехолокацію, поширення звуку. |
4. | Сприйняття людиною звуку. Вплив звуків на організм людини | Теоретичні відомості про будову вуха, слух, вплив звуків на організм людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Характеристики звуку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань з теми. |
2. | Джерела звуку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань про джерела звуку. |
3. | Будова вуха | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірка засвоєння знань про Сприйняття людиною звуку. |
4. | Розвіюємо міфи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань про міфи про вплив звуку на організм людини. |
5. | Вплив звуків на організм людини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Перевірка засвоєння знань про Вплив звуків на організм людини. |
6. | Звук та його характеристики, тести | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми виникнення звуку, характеристику звуку. Тести. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Людина і звук, тести | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми "Сприйняття людиною звуку. Вплив звуків на організм людини". Тести. |
2. | Поширення звуку, тести | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми поширення звуку. Тести. |
3. | Правда та хиба | Інший | важке | 2Б. | Перевірка засвоєння знань про звук, характеристики звуку, поширення звуку. |
4. | Доповни речення | Інший | середнє | 2Б. | Перевірка засвоєння знань з теми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Як шумить мушля? | Інший | важке | 3Б. | Як шумить мушля? Чи справді це звук моря, що ми чуємо? Як він потрапляє всередину мушлі? І якщо це не море, то звідки з'являється шум, схожий на морські звуки? |
2. | На Марсі | Інший | важке | 3Б. | Поясни, чому звук не поширюється в безповітряному просторі. Чи можна почути звуки на Марсі? |
3. | Рація | Інший | важке | 4Б. | Створи власну рацію. |
4. | Досліджуємо гучність | Інший | важке | 4Б. | Дізнатися, як змінюється рівень звуку в різних місцях, використовуючи додаток для вимірювання гучності. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Тести (Мій+)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №2 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» | 01:00:00 | середнє | 18Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Домашня робота №2 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
3. | Діагностична робота з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» | 01:00:00 | середнє | 24Б. | Тестування для перевірки знань. |