Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Як виникає звук? Теоретичні відомості про джерела звуку.
2. Характеристики звуку Теоретичні відомості про основні характеристики звуку, амплітуду, інфразвук та ультразвук.
3. Луна та ехолокація. Поширення звуку Теоретичні відомості про луну, ехолокацію, поширення звуку.
4. Сприйняття людиною звуку. Вплив звуків на організм людини Теоретичні відомості про будову вуха, слух, вплив звуків на організм людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристики звуку 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка засвоєння знань з теми.
2. Джерела звуку 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка засвоєння знань про джерела звуку.
3. Будова вуха 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перевірка засвоєння знань про Сприйняття людиною звуку.
4. Розвіюємо міфи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань про міфи про вплив звуку на організм людини.
5. Вплив звуків на організм людини 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Перевірка засвоєння знань про Вплив звуків на організм людини.
6. Звук та його характеристики, тести 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань з теми виникнення звуку, характеристику звуку. Тести.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Людина і звук, тести Інший середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань з теми "Сприйняття людиною звуку. Вплив звуків на організм людини". Тести.
2. Поширення звуку, тести Інший середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань з теми поширення звуку. Тести.
3. Правда та хиба Інший важке 2Б. Перевірка засвоєння знань про звук, характеристики звуку, поширення звуку.
4. Доповни речення Інший середнє 2Б. Перевірка засвоєння знань з теми.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Як шумить мушля? Інший важке 3Б. Як шумить мушля? Чи справді це звук моря, що ми чуємо? Як він потрапляє всередину мушлі? І якщо це не море, то звідки з'являється шум, схожий на морські звуки?
2. На Марсі Інший важке 3Б. Поясни, чому звук не поширюється в безповітряному просторі. Чи можна почути звуки на Марсі?
3. Рація Інший важке 4Б. Створи власну рацію.
4. Досліджуємо гучність Інший важке 4Б. Дізнатися, як змінюється рівень звуку в різних місцях, використовуючи додаток для вимірювання гучності.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» 01:00:00 середнє 10Б. Тренувальні тестові завдання.

Тести (Мій+)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №2 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» 01:00:00 середнє 18Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» 01:00:00 середнє 13Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Домашня робота №2 з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» 01:00:00 середнє 13Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
3. Діагностична робота з теми «Звукові явища. Звук, голос, слух» 01:00:00 середнє 24Б. Тестування для перевірки знань.