Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Мозок та нейрони Теоретична інформація про особливості виникнення нервових імпульсів у мозку.
2. Навчання та формування умінь та навичок Теоретична інформація про особливості навчання та розвитку умінь та навичок.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Частини речення 1 вид - рецептивний легке 4Б. Склади речення із його частин.
2. Хибні тези 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити НЕ вірні варіанти.
3. Правдиве та неправдиве судження 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Поміркуй, які твердження є правдивими.
4. Так чи Ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити чи правдиве твердження.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Назви понять Інший важке 3Б. Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться.
2. Яка звичка? Інший важке 1Б. Визначити позитивний чи негативний вплив матиме на здоров'я зображена звичка.
3. Звичка чи навчка? Інший важке 3Б. Навчися відрізняти звички і навички.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Твої зацікавлення Інший важке 5Б. Твоя карта розвитку.
2. Твоя думка Інший важке 5Б. Використати матеріали уроку і пояснити твердження.
3. План розвитку корисної звички Інший важке 5Б. Скасти покроковий план.
4. Історія твого майбутнього Інший важке 5Б. Моделюємо своє майбутнє.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми "Здібності та можливості людини" 01:00:00 середнє 11Б. Тренувальні тестові завдання.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми "Здібності та можливості людини" 03:00:00 середнє 20Б. Тестування для повторення матеріалу вдома.
2. Діагностична робота з теми "Здібності та можливості людини" 03:00:00 середнє 22Б. Тестування для перевірки знань.