Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Мозок та нейрони | Теоретична інформація про особливості виникнення нервових імпульсів у мозку. |
2. | Навчання та формування умінь та навичок | Теоретична інформація про особливості навчання та розвитку умінь та навичок. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
2. | Хибні тези | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити НЕ вірні варіанти. |
3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
2. | Яка звичка? | Інший | важке | 1Б. | Визначити позитивний чи негативний вплив матиме на здоров'я зображена звичка. |
3. | Звичка чи навчка? | Інший | важке | 3Б. | Навчися відрізняти звички і навички. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Твої зацікавлення | Інший | важке | 5Б. | Твоя карта розвитку. |
2. | Твоя думка | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і пояснити твердження. |
3. | План розвитку корисної звички | Інший | важке | 5Б. | Скасти покроковий план. |
4. | Історія твого майбутнього | Інший | важке | 5Б. | Моделюємо своє майбутнє. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Здібності та можливості людини" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Здібності та можливості людини" | 03:00:00 | середнє | 20Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Здібності та можливості людини" | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Тестування для перевірки знань. |