Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Організм та системи органів | Теоретична інформація про організм людини та його системи. |
2. | Перетворення речовин у травній системі | Теоретична інформація про шлях та перетворення їжі в організмі людини. |
3. | Перетворення речовин та енергії в клітинах | Теоретична інформація про обмін речовин в клітинах та органах. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фізіологічні системи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, які назви фізіологічних систем НЕ вірні. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження про обмін речовин та енергії в тілі людини. |
4. | Хибні факти | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевір себе та визнач, які факти правдиві. |
5. | Правдиве та неправдиве судження | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
6. | Анаграма | 1 вид - рецептивний | середнє | 1Б. | Розшифруй анаграму. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перетворення речовин травною системою | Інший | важке | 3Б. | Визначити частину травної системи. |
2. | Яка система органів? | Інший | важке | 1Б. | Визначити систему за її складовими органами. |
3. | Назви понять | Інший | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мапа думок | Інший | важке | 5Б. | Створи карту думок. |
2. | Поясни роль в перетворенні речовин конкретного органу | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і дати розгорнуту відповідь. |
3. | Пояснити різницю між поняттями | Інший | важке | 5Б. | Розуміння понять. |
4. | Подорож тілом | Інший | важке | 5Б. | Проведи власне дослідження-подорож. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Перетворення речовин в організмі людини" | 01:00:00 | середнє | 10Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Перетворення речовин в організмі людини" | 01:00:00 | середнє | 12Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Перетворення речовин в організмі людини" | 03:00:00 | середнє | 22Б. | Тестування для перевірки знань. |