Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Що впливає на розвиток організму? | Теоретична інформація про фактори впливу на розвиток людського організму. |
2. | Онтогенез людини | Теоретична інформація про розвиток людини. |
3. | Особливості віку людини | Теоретична інформація про життєвий цикл та вік людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Етапи життєвого циклу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити НЕ вірні варіанти. |
2. | Частини речення | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Склади речення із його частин. |
3. | Правдиве та неправдиве судження | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Поміркуй, які твердження є правдивими. |
4. | Так чи Ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити чи правдиве твердження. |
5. | Назви понять | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Прочитай речення та вкажи поняття про яке у ньому йдеться. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Періоди онтогенезу людини | Інший | важке | 1Б. | Визначити віковий проміжок. |
2. | Більше чи менше | Інший | важке | 3Б. | Визначити, який вік буде більше. |
3. | Постембріональний розвиток | Інший | важке | 3Б. | Визначити етап постембріонального розвитку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Твоя тарілка здорового харчування | Інший | важке | 5Б. | Твій досвід харчування. |
2. | Створити схему | Інший | важке | 5Б. | Використати матеріали уроку і створити схему для ілюстрації етапів онтогенезу людини. |
3. | Створи магічну історію | Інший | важке | 5Б. | Поєднуємо фантазію зі знананями. |
4. | План покращення свого здоров'я | Інший | важке | 5Б. | План здорового та щасливого життя. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми "Ріст і розвиток людини. Життєві цикли людини" | 01:00:00 | середнє | 11Б. | Тренувальні тестові завдання. |
2. | Тренування №2 з теми "Ріст і розвиток людини. Життєві цикли людини" | 01:00:00 | середнє | 13Б. | Тренувальні тестові завдання. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 03:00:00 | середнє | 26Б. | Тестування для повторення матеріалу вдома. |
2. | Діагностична робота з теми "Розчин та його компоненти. Вода як розчинник" | 03:00:00 | середнє | 25Б. | Тестування для перевірки знань. |