Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра в гольф | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Уміння визначати префікси в словах. Уміння відрізняти слова з префіксом від слів без префікса. |
2. | Пари спільнокореневих слів | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова. |
3. | Доповни слова | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання спрямоване на розвиток уміння добирати правильний префікс до слова. |
4. | Змінне чи незмінне? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про змінні й незмінні слова. |
5. | Розподіли слова | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова і форми слова. |
6. | Чи є в слові закінчення? | 3 вид - аналіз | легке | 4Б. | Закріплення вивченого про змінні слова, порвторення вивченого про закінчення слів. |
7. | Раз суфікс, два суфікс... | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати суфікси в словах. |
8. | Чи знаєш, як правильно? | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Уміння знаходити неправильні форми слова, визначати орфограми у коренях слів. |
9. | Утвори слова за допомогою суфіксів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Практичне застосування вивченого теоретичного матеріалу про суфікси як значущу частину слова. |
10. | Визнач емоції | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про суфікси, що надають словам емоційного забарвлення. |
11. | Префікс З- чи префікс С-? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення вивченого матеріалу про правопис префіксів з-, с-. |
12. | Словотвірний пазл | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння складати слова з найменшиих значущих частин. |
13. | Доповни текст | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання розвиває уміння добирати правильне спільнокореневе слово або форму слова, розуміти різницю між формою та спільнокореневим словом. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Рахівник | Інший | середнє | 1Б. | Уміння розбирати слово за будовою, визначати префікси в словах. |
2. | Вибери літеру | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого теоретичного матеріалу про правопис суфіксів в українській мові. |
3. | Префікси-антоніми | Інший | середнє | 2Б. | Уміння добирати до слів префікси-антоніми. |
4. | Три колонки | Інший | середнє | 6Б. | Уміння аналізувати будову слова. Уміння визначати слова з нульовим, звуковим закінченням та без закінчення. |
5. | Зоопарк | Інший | важке | 2Б. | Закріплення вивченого про незмінні слова. |
6. | Конструктор | Інший | важке | 4Б. | Уміння створювати слова за допомогою суфіксів, розвиток культури мовлення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач слово зі звуковим і нульовим закінченням | Інший | легке | 2Б. | Уміння визначати вид закінчення, розбирати слово за будовою. |
2. | Як краще? | Інший | легке | 4Б. | Удосконалення вивченого матеріалу про правопис префіксів, уміння використовувати засоби милозвучності української мови. |
3. | Лови помилку | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про правопис суфіксів. |
4. | Напиши листа | Інший | важке | 7Б. | Розвиток творчих здібностей із використанням знань, умінь і навичок із теми «Правопис значущих частин слова (повторення)». |
5. | Утвори слово | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати спільнокореневі слова до запропонованого кореня за допомогою суфіксів. |
6. | Чи легко бути редактором? | Інший | важке | 3Б. | Розвиток уміння знаходити помилки в тексті, аналізувати слова на відповідність певним орфограмам; удосконалення вивченого про правопис значущих частин слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Повторення вивченого раніше про будову слова» | 00:10:00 | середнє | 13Б. | Закріплення вивченого з теми «Повторення вивченого раніше про будову слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Повторення вивченого раніше про будову слова» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Удосконалення вивченого з теми «Повторення вивченого раніше про будову слова». |
2. | Перевірна робота з теми «Повторення вивченого раніше про будову слова» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Повторення вивченого раніше про будову слова». |