Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числівник як частина мови | Теорія з теми «Числівник як частина мови»: лексичне, морфологічне та синтаксичне значання. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числовий ребус | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Утворення і використання відмінникових форм числівників. |
2. | Знайди числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення числівників серед інших частин мови. |
3. | Утвори числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Творення порядкових числівників від кількіних. |
4. | Граматична форма числівників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Узгодження числівників з іменниками. |
5. | Народна мудрість | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Узгодження числівників з іменниками. |
6. | Котрий? Скільки? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Закріплення вивченого про числівник як частину мови. |
7. | Узгодження числівників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Визначення числівників в реченнях, розрізнення числівників і відчислівникових іменників, прикметників та прислівників. |
8. | Синтаксична роль числівників | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Синтаксична роль числівників. |
9. | Додаток-числівник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль числівника. |
10. | Означення-числівник | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль числівника. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числівник-підмет | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль числівника. |
2. | Фразеологізми з числівниками | Інший | важке | 3Б. | Роль фразеологізмів у реченні. |
3. | Таблиця | Інший | важке | 3Б. | Уміння визначати частини мови. |
4. | Як правильно? | Інший | важке | 4Б. | Формування навичок доречного вживання числівників в усному і писемному мовленні. |
5. | Яка частина мови? | Інший | середнє | 4Б. | Розрізнення числівників з іншими частинами мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числівник-присудок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль числівника. |
2. | Знайди в прислів'ях числівники | Інший | середнє | 4Б. | Визначення розрядів числівника за значенням. |
3. | Знайди синонім | Інший | середнє | 6Б. | Формування навичок культури мовлення, визначення граматичних ознак числівника. |
4. | Обставина-числівник | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль числівника. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Створення речень, до складу яких входять числівники. |
6. | Який член речення? | Інший | важке | 6Б. | Визначення синтаксичної ролі числівників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Числівник як частина мови» | 00:15:00 | середнє | 17Б. | Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Числівник як частина мови». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Числівник як частина мови» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Ззначення числівника; його функції та синтаксична роль у реченні. |
2. | Перевірна робота з теми «Числівник як частина мови» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Числівник як частина мови». |