Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Узгодження власнекількісних простих числівників з іменниками | Теоретичний матеріал. |
2. | Узгодження дробових, збірних, неозначено-кількісних числівників | Теоретичний матеріал. |
3. | Узгодження порядкових числівників | Теоретичний матеріал. |
4. | Узгодження складених власне кількісних числівників | Теоретичний матеріал. |
5. | Використання кількісних числівників при творенні прикметників, іменників | Складні іменики та прикметники, частина яких є кількісний числівник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Творення порядкових числівників | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Практиум — дослідження (утворення порядкових числівників). |
2. | «Четвертий зайвий» | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Узгодження збірних числівників з іменниками. |
3. | Дослідження-відновлення | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Формування навичок правильного написання дробових числiвників словами. |
4. | Дослiдження-моделювання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Моделювання словосполучення «числiвник+ iменник». |
5. | Редагування з елементами обгрунтування | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Правопис дробових числівників. |
6. | Збірні числівники з іменниками | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Узгодження збірних числівників. |
7. | Морфологічний розбір числівника | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Систематизація набутих знань про числівник. |
8. | Дослідження-відновлення | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Вiдновлення висловлювання, вибираючи потрiбну форму iменника з дужок |
9. | Визнач рід числівника | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Моделювання словосполучень, записуючи числiвники словами й вибираючи потрiбну форму iменника з дужок. Визначення роду та числа іменника. |
10. | Міри довжини на Русі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Аналіз-дослідження |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Творче спостереження з елементами аналiзу. | Інший | середнє | 4Б. | Конструювання словосполучень з іменниками, визначення їх роду. |
2. | Утвори прикметник та іменнік | Інший | середнє | 2Б. | Утворення відчислівникових іменників та прикметників. |
3. | Утвори словосполучення | Інший | легке | 3Б. | Узгодження іменників з числівниками. |
4. | Називний чи родовий відмінок? | Інший | важке | 4Б. | Творче спостереження з елементами аналiзу. |
5. | Морфологічний розбір числівника | Інший | середнє | 9Б. | Систематизація знань з теми «Числівник». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Узгодження числівників» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Узгодження числівників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Узгодження числівників» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Узгодження числівників». |
2. | Перевірна робота з теми «Узгодження числівників» | 00:20:00 | важке | 15Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Узгодження числівників». |