Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відмінювання та правопис кількісних числівнииків 1,2-4, багато, кілька, обидва | Теоретичний матеріал. |
2. | Відмінювання та правопис кількісних числівників 5-20,30,40,90,100, нуль, тисяча, мільйон, мільярд | Теоретичний матеріал. |
3. | Відмінювання та правопис кількісних числівників -десят, -сот | Теоретичний матеріал. |
4. | Відмінювання та правопис кількісних та складених дробових числівників | Теоретичний матеріал. |
5. | Відмінювання та правопис порядкових числівників | Теоретичний матеріал. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1-4: відмінюємо разом | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників 1-4, обидва, обидві, двоє, троє, четверо. |
2. | Дослідження-зіставлення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників 5-20,30,40,90,100, тис, млн, нуль. |
3. | П'ятдесяти чи п'ятдесятьох? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників на -десят. |
4. | Двохсот але п'ятистами | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників на -сот. |
5. | Дробові числівники | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання дробових числівників. |
6. | Дослiдження-зiставлення відмінків з числівниками | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Визначення відмінків числівників, вжитих у тексті. |
7. | Орудний відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вдосконалення вмінь і навичок у написанні орудного відмінка. |
8. | Числівники в словосполученнях | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Моделювання словосполучення «числiвник + iменник». |
9. | Математична хвилинка | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Вiдновити приклади, записуючи числiвники словами. |
10. | Світ цікавого в числівниках | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Визначення правильних форм числівників. |
11. | Редагування числівників | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Навчальне редагування числівників з елементами обґрунтування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числівники в прислів'ях | Інший | середнє | 4Б. | Вiдновлення висловлювання, записуючи числiвники словами в певному відмінку. |
2. | Редагування речень з числівниками | Інший | важке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: "Відмінювання числівників". |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Відмінювання числівників» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відмінювання числівників» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми. |
2. | Перевірна робота з теми «Відмінювання числівників» | 00:15:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми. |