Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відмінювання та правопис кількісних числівників 1, 2, 3, 4, багато, кілька, обидва | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |
2. | Відмінювання й правопис кількісних числівників 5-20, 30, 40, 90, 100, нуль, тисяча, мільйон, мільярд | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |
3. | Відмінювання та правопис кількісних числівників -десят, -сот | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |
4. | Відмінювання та правопис кількісних та складених дробових числівників | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |
5. | Відмінювання та правопис порядкових числівників | Формування знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1-4: відмінюємо разом | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників 1-4, обидва, обидві, двоє, троє, четверо. |
2. | Дослідження-зіставлення | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників 5-20,30,40,90,100, тис, млн, нуль. |
3. | П'ятдесяти чи п'ятдесятьох? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників на -десят. |
4. | Двохсот, але п'ятистами | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання числівників на -сот. |
5. | Без знака м'якшення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис числівників. |
6. | Порядкові числівники на -сотий, -тисячний, -мільйонний | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про правопис числівників. |
7. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання числівників. |
8. | Паралельні форми числівників | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння визначати правильні паралельні форми числівників. |
9. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про відмінювання числівників. |
10. | Знак м'якшення в числівниках | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про правопис числівників. |
11. | Порівняй! | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння відмінювати числівники на позначення десятків і тисяч. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Шукай помилку! | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Відмінювання числівників». |
2. | Дробові числівники | Інший | середнє | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення відмінювання дробових числівників. |
3. | Орудний відмінок | Інший | середнє | 2Б. | Вдосконалення вмінь і навичок у написанні орудного відмінка. |
4. | Провідміняй порядковий числівник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати порядкові числівники. |
5. | Числівники в словосполученнях | Інший | середнє | 2Б. | Моделювання словосполучення «числiвник + iменник». |
6. | Світ цікавого в числівниках | Інший | важке | 2Б. | Визначення правильних форм числівників. |
7. | Редагування числівників | Інший | важке | 2Б. | Навчальне редагування числівників з елементами обґрунтування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числівники в прислів'ях | Інший | середнє | 4Б. | Вiдновлення висловлювання, записуючи числiвники словами в певному відмінку. |
2. | Дослiдження-зiставлення відмінків з числівниками | Інший | середнє | 6Б. | Визначення відмінків числівників, вжитих у тексті. |
3. | Склади діалог | Інший | важке | 12Б. | Конструювання речень з числівниками |
4. | Склади речення з числівником | Інший | важке | 2Б. | Конструювання речень з числівниками. |
5. | Математична хвилинка | Інший | важке | 6Б. | Вiдновити приклади, записуючи числiвники словами. |
6. | Редагування речень з числівниками | Інший | важке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми "Відмінювання числівників". |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи №1 з теми «Відмінювання числівників» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу. |
2. | Тренувальні вправи № 2 з теми «Відмінювання числівників» | 00:10:00 | середнє | 11Б. | Удосконалення вивченого з теми «Відмінювання числівників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота № 1 з теми «Відмінювання числівників» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми. |
2. | Домашня робота № 2 з теми «Відмінювання числівників» | 00:15:00 | середнє | 15Б. | Систематизація вивченого з теми «Відмінювання числівників». |
3. | Перевірна робота з теми «Відмінювання числівників» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми. |
4. | Перевірна робота № 2 з теми «Відмінювання числівників» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Відмінювання числівників». |