Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числівники на позначення часу | Теорія з теми «Числівники на позначення часу». |
2. | Числівники на позначення дати | Формування знань, умінь і навичок із теми «Використання числівників на позначення дат і часу». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Котра година? | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Моделювання правильної відповіді на питання «котра година?». |
2. | На годиннику... | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення часу за годинником. |
3. | Культура мовлення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу». |
4. | Такої дати не існує! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати. |
5. | Квітковий годинник — це не вигадка! | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення навички вживання числівників напозначення часу. |
6. | Близько чи біля? | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про вживання прийменників із числівниками на позначення часу. |
7. | Комп'ютернй збій | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу». |
8. | Продовж речення | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Закріплення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу». |
9. | Дата й час невідомі | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати й часу. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Починаємо нашу розповідь | Інший | середнє | 5Б. | Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми. |
2. | Відредагуй | Інший | важке | 3Б. | Записати зредагований варiант мовних формул на позначення часу. |
3. | Скажи, котра година | Інший | важке | 6Б. | Моделювання відповіді на питання "Котра година?". |
4. | Часові шпигуни | Інший | важке | 6Б. | Дослiдження-моделювання часу з елементами аналізу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Третє зайве | Інший | легке | 2Б. | Завдання-тренажер на закріплення навичок. |
2. | Розпорядок дня | Інший | середнє | 2Б. | Тренувальні вправи на конструювання відповіді з використанням числівників на позначення часу. |
3. | Павутиння питань | Інший | середнє | 2Б. | Досліждення речень з числівниками на позначення часу та на вказівку проміжку часу між початком події і кінцем або моментом мовлення про неї. |
4. | О котрій? | Інший | середнє | 3Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок з теми "Використання числівників на позначення часу". |
5. | Оголосіть час | Інший | важке | 2Б. | Творче конструювання відповіді на питання "Котра година?". |
6. | Склади діалог | Інший | важке | 12Б. | Конструювання тексту з числівниками на позначення дати й часу. |
7. | Коли? | Інший | важке | 2Б. | Моделювання відповіді на питання "О котрій годині?" та "Скільки часу?". |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи «Використання числівників на позначення часу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Використання числівників на позначення часу». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Використання числівників на позначення часу» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Використання чисслівників на позначення часу». |
2. | Перевірна робота з теми «Використання числівників на позначення часу» | 00:25:00 | середнє | 13Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Використання числівників на позначення часу». |