Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числівники на позначення часу Теорія з теми «Числівники на позначення часу».
2. Числівники на позначення дати Формування знань, умінь і навичок із теми «Використання числівників на позначення дат і часу».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Котра година? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Моделювання правильної відповіді на питання «котра година?».
2. На годиннику... 1 вид - рецептивний легке 2Б. Визначення часу за годинником.
3. Культура мовлення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
4. Такої дати не існує! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати.
5. Квітковий годинник — це не вигадка! 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання-тренажер на закріплення навички вживання числівників напозначення часу.
6. Близько чи біля? 3 вид - аналіз середнє 3Б. Удосконалення вивченого про вживання прийменників із числівниками на позначення часу.
7. Комп'ютернй збій 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
8. Продовж речення 3 вид - аналіз середнє 3Б. Закріплення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
9. Дата й час невідомі 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати й часу.
10. Починаємо нашу розповідь 3 вид - аналіз середнє 5Б. Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми.
11. Відредагуй 3 вид - аналіз важке 3Б. Записати зредагований варiант мовних формул на позначення часу.
12. Скажи, котра година 3 вид - аналіз важке 6Б. Моделювання відповіді на питання "Котра година?".
13. Часові шпигуни 3 вид - аналіз важке 6Б. Дослiдження-моделювання часу з елементами аналізу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Третє зайве Інший легке 2Б. Завдання-тренажер на закріплення навичок.
2. Розпорядок дня Інший середнє 2Б. Тренувальні вправи на конструювання відповіді з використанням числівників на позначення часу.
3. Павутиння питань Інший середнє 2Б. Досліждення речень з числівниками на позначення часу та на вказівку проміжку часу між початком події і кінцем або моментом мовлення про неї.
4. О котрій? Інший середнє 3Б. Перевірка знань, вмінь і навичок з теми "Використання числівників на позначення часу".
5. Оголосіть час Інший важке 2Б. Творче конструювання відповіді на питання "Котра година?".
6. Склади діалог Інший важке 12Б. Конструювання тексту з числівниками на позначення дати й часу.
7. Коли? Інший важке 2Б. Моделювання відповіді на питання "О котрій годині?" та "Скільки часу?".

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи «Використання числівників на позначення часу» 00:15:00 середнє 12Б. Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Використання числівників на позначення часу».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Використання числівників на позначення часу» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Використання чисслівників на позначення часу».
2. Перевірна робота з теми «Використання числівників на позначення часу» 00:25:00 середнє 13Б. Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Використання числівників на позначення часу».