Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числівники на позначення часу Теорія з теми «Числівники на позначення часу».
2. Числівники на позначення дати Формування знань, умінь і навичок із теми «Використання числівників на позначення дат і часу».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Котра година? 1 вид - рецептивний легке 2Б. Моделювання правильної відповіді на питання «котра година?».
2. На годиннику... 1 вид - рецептивний легке 2Б. Визначення часу за годинником.
3. Культура мовлення 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
4. Такої дати не існує! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати.
5. Квітковий годинник — це не вигадка! 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Завдання-тренажер на закріплення навички вживання числівників напозначення часу.
6. Близько чи біля? 3 вид - аналіз середнє 3Б. Удосконалення вивченого про вживання прийменників із числівниками на позначення часу.
7. Комп'ютернй збій 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
8. Продовж речення 3 вид - аналіз середнє 3Б. Закріплення вивченого з теми «Використання числівників на позначення дат і часу».
9. Дата й час невідомі 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення вивченого про числівники на позначення дати й часу.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Починаємо нашу розповідь Інший середнє 5Б. Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми.
2. Відредагуй Інший важке 3Б. Записати зредагований варiант мовних формул на позначення часу.
3. Скажи, котра година Інший важке 6Б. Моделювання відповіді на питання "Котра година?".
4. Часові шпигуни Інший важке 6Б. Дослiдження-моделювання часу з елементами аналізу.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Третє зайве Інший легке 2Б. Завдання-тренажер на закріплення навичок.
2. Розпорядок дня Інший середнє 2Б. Тренувальні вправи на конструювання відповіді з використанням числівників на позначення часу.
3. Павутиння питань Інший середнє 2Б. Досліждення речень з числівниками на позначення часу та на вказівку проміжку часу між початком події і кінцем або моментом мовлення про неї.
4. О котрій? Інший середнє 3Б. Перевірка знань, вмінь і навичок з теми "Використання числівників на позначення часу".
5. Оголосіть час Інший важке 2Б. Творче конструювання відповіді на питання "Котра година?".
6. Склади діалог Інший важке 12Б. Конструювання тексту з числівниками на позначення дати й часу.
7. Коли? Інший важке 2Б. Моделювання відповіді на питання "О котрій годині?" та "Скільки часу?".

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи «Використання числівників на позначення часу» 00:15:00 середнє 12Б. Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Використання числівників на позначення часу».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Використання числівників на позначення часу» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Використання чисслівників на позначення часу».
2. Перевірна робота з теми «Використання числівників на позначення часу» 00:25:00 середнє 13Б. Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Використання числівників на позначення часу».