Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Конкретні та абстрактні (збірні та речовинні) іменники | Теоретичний матеріал про групи іменників за лексичним значенням. |
2. | Істоти — неістоти | Формування знань про групи іменників за значенням (істоти - неістоти). |
3. | Власна та загальна назва | Теоретичний матеріал з теми власна та загальна назва. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Конкретне чи абстрактне? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Визначення іменників абстрактної назви серед кількох іменників. |
2. | Плутанка | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Визначити серед іменників істоти та неістоти. |
3. | Власна чи загальна назва | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Визначення власної та загальної назви серед поданих іменників. |
4. | Третє зайве | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Визначення зайвого слова (конкретна та абстрактна назва). |
5. | Зайве речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати власні назви в реченнях. |
6. | Іменники зі значенням речовинності | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати речовинні іменники. |
7. | Два зайві слова | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати іменники - назви неістот. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Заповни таблицю | Інший | середнє | 4Б. | Уміння визначати іменники загальні й власні назви. |
2. | Один за всіх | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати збірний іменник. |
3. | Поміркуй | Інший | середнє | 4Б. | Правопис великої літери. |
4. | Народ скаже, як зав'яже | Інший | важке | 6Б. | Добір слова, пропущенного в прислів'ї, визначення його розряда за лексичним значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пара - не пара | Інший | легке | 4Б. | Визначення іменників істот і неістот. |
2. | Вірю - не вірю | Інший | середнє | 2Б. | Визначення правдивості тверджень щодо істоти та неістоти. |
3. | Пеньочок | Інший | середнє | 2Б. | Визначення зайвого слова серед іменників власної та загальної назви. |
4. | Школа чаклунів | Інший | середнє | 2Б. | Утворення від іменників-неістот спільнокореневі іменники-істоти |
5. | Склади речення | Інший | важке | 2Б. | Складання речень з іменниками конкретної та абстрактної назви. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Групи іменників за значенням» | 00:10:00 | середнє | 14Б. | Закріплення вивченого про групи іменників за значенням. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Групи іменників за значенням» | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Систематизація вивченого з теми «Групи іменників за значенням». |
2. | Перевірна робота з теми «Групи іменників за значенням» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Групи іменників за значенням». |