Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Найпоширеніші лексичні помилки | Формування знань умінь і навичок із теми «Лексична помилка». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поміркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Уміння добирати правильне продовження до паронімів. |
2. | Відкрити, відчинити чи розплющити? | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність слововживання. |
3. | Неправильне слововживання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти помилки в слововживанні. |
4. | Уважний читач | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти тавтологію в реченнях. |
5. | Знайди правильне слововживання | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про лексичну сполучуваність слів. |
6. | Добери слова | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Удосконалення вивченого про сполучуваність слів. |
7. | Як правильно? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про мовну норму, лексичну помилку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Невластиве значення | Інший | середнє | 1Б. | Уміння виявляти слова, вжиті у невластивому значенні. |
2. | Вибери кальку | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати кальку як лексичну помилку. |
3. | Дві половинки | Інший | середнє | 2Б. | Удосконалення вивченого з теми «Лексична помилка». |
4. | Вибери слово | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати доречність вживання слів у реченні залежно від лексичного значення. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Правильно-неправильно | Інший | середнє | 2Б. | Уміння визначати кальковані вислови. Збагачення словникового запасу. |
2. | Так неправильно! | Інший | середнє | 1Б. | Уміння виявляти росіянізми. |
3. | Пошукова робота | Інший | середнє | 1Б. | Уміння виявляти лексичну помилку (росіянізм) у реченнях. |
4. | Розподіли | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про кальки. |
5. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати речення зі словами, що входять до власне української лексики. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Лексична помилка» | 00:10:00 | середнє | 10Б. | Завдання для систематизації вивченого з теми «Лексична помилка». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Лексична помилка» | 00:15:00 | середнє | 5Б. | Удосконалення вивченого з теми «Лексична помилка». |
2. | Перевірна робота з теми «Лексична помилка» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Лексична помилка (калькування, росіянізми, тавтологія, уживання слів у невластивих значеннях)». |