Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач вид речення за будовою | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань із теми «Складне речення»; удосконалення уміння визначати будову речення. |
2. | Правильний вибір | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Пряма мова». |
3. | Міркуй! | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
4. | Утвори прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Повторення вивченого про складне речення. |
5. | Одне з чотирьох | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Порівняння будови простого й складного речень. |
6. | Безсполучниковий зв'язок у складному реченні | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати безсполучниковий зв'язок між частинами складного речення. |
7. | Пряма мова | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
8. | Діалог | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про діалог. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери рядок | Інший | середнє | 1Б. | Уміння аналізувати будову простого й складного речення. |
2. | Утвори речення з прямою мовою | Інший | середнє | 2Б. | Уміння утворювати речення з прямою мовою. |
3. | Речення-конструктор | Інший | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при прямій мові. |
4. | Завдання для уважних | Інший | важке | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки в простому й складному реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач граматичну основу речення | Інший | середнє | 4Б. | Завдання спрямоване на удосконалення аналітичних здібностей учнів; розвиток уміння «читати» схему речення. |
2. | Правильно постав на місці пропуску розділовий знак | Інший | середнє | 2Б. | Засвоєння знань, умінь і навичок з теми «Діалог». |
3. | Пунктуаційна помилка | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про розділові знаки в складному реченні. |
4. | Пазл | Інший | середнє | 4Б. | Удосконалення вивченого про розділові знаки при оформленні діалогу. |
5. | Відшукай пряму мову | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про пряму мову. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Завдання для систематизації вивченого про складне речення, пряму мову, діалог. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Завдання для удосконалення вивченого про складне речення, пряму мову, діалог. |
2. | Перевірна робота з теми «Складне речення. Пряма мова. Діалог» | 00:20:00 | середнє | 6Б. | Завдання для перевірки вивченого теоретичного матеріалу про складне речення, пряму мову, діалог. |