Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зайвий рядок | 3 вид - аналіз | легке | 1Б. | Повторення вивченого про словосполучення. |
2. | Сполучення слів чи словосполучення? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Закріплення знань про словосполучення; завдання удосконалює уміння відрізняти словосполучення від сполучень слів. |
3. | Робота з таблицею | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати головне й залежне слова. |
4. | Синонімічні словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток культури мовлення, збагачення словникового запасу, уміння добирати синонімічні словосполучення, формування лексичної культури. |
5. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати граматичну помилку в словосполученнях. |
6. | Укажи непоширене речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про поширені й непоширені речення. |
7. | Речення з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати граматичну помилку в реченні. |
8. | Укажи розповідне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. |
9. | Укажи спонукальне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. |
10. | Визнач односкладне речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про односкладні й двоскладні речення. |
11. | Розсипані перлинки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 7Б. | Удосконалення вивченого про речення та його ознаки. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розбий пару | Інший | середнє | 1Б. | Уміння виявляти означення, виражені іменниками чи іменниками з прийменниками. |
2. | Фразеологічна хвилинка | Інший | середнє | 1Б. | Уміння визначати значення фразеологізмів, добирати синоніми-фразеологізми до обставин, виражених прислівниками. |
3. | Увідповідни | Інший | середнє | 5Б. | Уміння визначати головні й другорядні члени речення. |
4. | Вибери слово-обставину | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль виділених слів. |
5. | Синтаксичний розбір речення | Інший | важке | 14Б. | Завдання спрямоване на удосконалення й систематизацію вивченого про речення, його граматичну основу, види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибіркова робота | Інший | середнє | 3Б. | Уміння аналізувати речення, розбирати його на словосполучення, визначати відмінність словосполучень від сполучень слів. |
2. | Зайве речення | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про поширені й непоширені речення. |
3. | Укажи питальне речення | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання. |
4. | Постав запитання | Інший | середнє | 3Б. | Уміння ставити запитання від іменника до означення. |
5. | Визнач синтаксичну роль | Інший | важке | 6Б. | Закріплення вивченого про другорядні члени речення, виражені іменником із прийменником. |
6. | Аналізуємо речення | Інший | важке | 3Б. | Повторення вивченого про граматичну основу. Закріплення вивченого про додаток. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Словосполучення і речення. Головні й другорядні члени речення» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Закріплення вивченого про словосполучення й граматичну основу речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Словосполучення і речення. Головні й другорядні члени речення» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Систематизація вивченого про словосполучення й граматичну основу речення. |
2. | Перевірна робота з теми «Словосполучення і речення. Головні й другорядні члени речення» | 00:20:00 | середнє | 7Б. | Перевірка вивченого про словосполучення й граматичну основу речення. |