Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правопис складних слів разом | Теоретичний матеріал з правопису складних слів разом. Написання слів з пів-. |
2. | Правопис складних слів із дефісом | Теоретичний матеріал з правопису складних слів через дефіс. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Орфографічна помилка | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння виявляти помилки в написанні складних слів. |
2. | Слово з помилкою | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Уміння визначати правильність написання слів. |
3. | Плутанка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення правопису складних та складноскорочених слів. |
4. | Конструктор | 1 вид - рецептивний | середнє | 5Б. | Застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми |
5. | Віднови слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Удосконалення мовних компетентностей із теми «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом». |
6. | Третє зайве | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Визначення зайвого слова з-поміж трьох слів. Обгрунтування свого вибору. |
7. | Упізнай слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Утворення складного слова з двох слів. |
8. | Редактор | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Виправити помилки в правописі складних слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що ж тут не так? | Інший | середнє | 1Б. | Закріплення вивченого про правопис складних слів. |
2. | Пошукова робота | Інший | середнє | 1Б. | Удосконалення вивченого про складні слова та їх правопис. |
3. | Розкрий дужки | Інший | важке | 2Б. | Удосконалення орфорафічних навичок. |
4. | Робота з таблицею | Інший | важке | 4Б. | Удосконалення знань про правопис складних слів - власних назв. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поміркуй | Інший | легке | 4Б. | Розподіл складних слів за їх правописом. |
2. | Як правильно? | Інший | середнє | 1Б. | Повторення вивченого про складноскорочені слова. |
3. | Вірю не вірю | Інший | важке | 3Б. | Спростувати або підтвердіти твердження з правопису складних слів. |
4. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Уміння утворювати складні слова й складати з ними речення. |
5. | Склади твір-опис | Інший | важке | 12Б. | Розвиток мовлення. Уміння складати опис, використовуючи складні слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Правопис складних та складноскорочених слів» | 00:10:00 | середнє | 6Б. | Удосконалення вивченого з теми «Правопис складних та складноскорочених слів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис складних та складноскорочених слів» | 00:15:00 | середнє | 16Б. | Систематизація вивченого з теми «Правопис складних та складноскорочених слів». |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис складних та складноскорочених слів» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Перевірка знань, умінь і навичок із теми «Правопис складних та складноскорочених слів». |