Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Словозміна та словотворення | Теоретичний матеріал щодо розрізнення словосміни та словотворення. |
2. | Похідне та твірне слово | Теоретичний матеріал про похідне, непохідне та твірне слово, похідну основу та словотвірний ланцюжок. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пари спільнокореневих слів | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова. |
2. | Плутанка | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Дослідження-пошук форми слова з-поміж двох слів. Сприяє активній розумовій діяльності учнів, що спрямована на творчий пошук, добір, класифікацію слів. |
3. | Похідне чи непохідне? | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Визначення похідної та непохідної основи з-поміж вказаних слів. |
4. | Поміркуй | 2 вид - інтерпретація | легке | 4Б. | Дослідження-аналіз словоформ та спільнокореневих слів. |
5. | Хто в слові господар? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Дослідження слів з метою виявлення твірного слова. |
6. | Спочатку було слово... | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення непохідного слова з-поміж двох спільнокореневих слів. |
7. | «Четверте зайве» | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | Дослідження-аналіз на виявлення зайвого слова за ознакою форма слова — спільнокоренве. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Словотвірний пазл | Інший | середнє | 4Б. | Уміння складати слова з найменшиих значущих частин. |
2. | Словотвірний ланцюжок | Інший | важке | 2Б. | Дослідження-моделювання словотворчого ланцюжка з поданих слів. |
3. | Твірна основа | Інший | важке | 4Б. | Пошук творчої основи у слові. |
4. | Провідміняй | Інший | важке | 3Б. | Уміння відмінювати слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Твірне слово | Інший | легке | 2Б. | Визначення твірного слова. |
2. | Утвори слова за допомогою суфіксів | Інший | середнє | 2Б. | Практичне застосування вивченого теоретичного матеріалу про суфікси як значущу частину слова. |
3. | Будь у формі! | Інший | середнє | 2Б. | Моделювання форми іменників та спільнокореневих слів. |
4. | Похідні слова | Інший | важке | 3Б. | Визначення похідних слів у прислів'ях. |
5. | Вірю — не вірю | Інший | важке | 3Б. | Визначення правильності твердження щодо похідної основи та форми слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Змінювання і творення слів» | 00:15:00 | середнє | 8Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Змінювання і творення слів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Змінювання і творення слів» | 00:20:00 | середнє | 14Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Змінювання і творення слів». |
2. | Перевірна робота з теми «Змінювання і творення слів» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Змінювання і творення слів». |