Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Питально-відносні займенники та їх відмінювання | Теретичний матеріал з теми: «Питально-відносні займенники та їх відмінювання». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відмінковий батл | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначеня відмінка питально-відносного займенника. |
2. | Розкрий дужки | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Відновлення цитат Григорія Сковороди, вживаючи питально-відносні займенники в певному відмінку. |
3. | Третє зайве | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Визначеня зайвого займенника за його відмінковою формою. |
4. | Спробуй визначити | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Визначення питально-відносного займенника певного роду. |
5. | Вибери пару | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Конструювання складних речень з використанням відносних займеннків. |
6. | Загадка | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Конструювання речень-загадок з використанням питальних займенників. |
7. | Питальний чи відносний? | 3 вид - аналіз | середнє | 6Б. | Визначення розряду займенника, вжитого в реченні. |
8. | Теоретичний лабіринт | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення граматичних ознак питально-відносних займенників. |
9. | Граматична розминка | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Визначення розряду питально-відносного займенника, його граматичних категоій. |
10. | Віднови цитату | 3 вид - аналіз | важке | 9Б. | Відновлення цитати, визначення роду питально-відносного займенкиа. |
11. | Сполучник чи займенник | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розпізнавання сполучників та відносних займенників у реченні. |
12. | Закодуй речення | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Розрізнення відносних та питаьних займенників з синонімічним до них сполучником. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови притчу | Інший | легке | 1Б. | Добір питально-відносних займенників для відновлення речення. |
2. | Перебудуй речення | Інший | середнє | 1Б. | Перебудоова речень з питальними займенниками на речення з відносними числівниками. |
3. | Діалог | Інший | важке | 4Б. | Складання діалога з використанням питально-відносних займенників. |
4. | Природа навколо мене | Інший | важке | 6Б. | Твір-міркування з елементами опису, вживання питально-відносних займенників. |
5. | Тавтологія | Інший | важке | 3Б. | Реконстрування простих речень у складнопідрядне з метою уникнення тавтології. |
6. | Твір-опис картин Катерини Білокур | Інший | важке | 1Б. | Твір-опис картин, вживаючи питально-відносні займенники. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми:«Питально-відносні займенники та їх відмінювання» | 12:00:00 | середнє | 25,5Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Питально-відносні займенники». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми: «Питально-відносні займенники та їх відмінювання» | 00:00:00 | середнє | 19Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми: «Питально-відносні займенники та їх відмінювання». |
2. | Перевірна робота з теми: «Питально-відносні займенники та їх відмінювання» | 13:00:00 | середнє | 16Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми: «Питально-відносні займенники та їх відмінювання». |