Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Питальні й відносні займенники та їх відмінювання | Теоретичний матеріал із теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відмінковий батл | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначеня відмінка питально-відносного займенника. |
2. | Розкрий дужки | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Відновлення цитат Григорія Сковороди, вживаючи питально-відносні займенники в певному відмінку. |
3. | Спробуй визначити | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Визначення питально-відносного займенника певного роду. |
4. | Вибери пару | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Конструювання складних речень з використанням відносних займеннків. |
5. | Вибери питальні речення | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати розряд займенників у реченнях. |
6. | Доповни речення | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Удосконалення знань, умінь і навичок із теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання». |
7. | Вибери речення з відносними займенниками | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння визначати розряд займенників у реченнях. |
8. | Загадка | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Конструювання речень-загадок з використанням питальних займенників. |
9. | Теоретичний лабіринт | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення граматичних ознак питально-відносних займенників. |
10. | Правильні варіанти | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Уміння добирати правильне продовження речень у контексті вивченого теоретичного матеріалу. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Питальний чи відносний? | Інший | середнє | 6Б. | Визначення розряду займенника, вжитого в реченні. |
2. | Синтаксична роль займенника (додаток) | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль займенника. |
3. | Синтаксична роль займенника (підмет) | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль займенника. |
4. | Сполучник чи займенник | Інший | важке | 3Б. | Розпізнавання сполучників та відносних займенників у реченні. |
5. | Провідміняй займенник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати питальні/відносні займенники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Віднови притчу | Інший | легке | 6Б. | Добір питально-відносних займенників для відновлення речення. |
2. | Перебудуй речення | Інший | середнє | 3Б. | Перебудова речень із питальними займенниками на речення з відносними. |
3. | Діалог | Інший | важке | 6Б. | Складання діалога з використанням питально-відносних займенників. |
4. | Природа навколо мене | Інший | важке | 6Б. | Твір-міркування з елементами опису, вживання питально-відносних займенників. |
5. | Тавтологія | Інший | важке | 3Б. | Реконстрування простих речень у складнопідрядне з метою уникнення тавтології. |
6. | Твір-опис картин Катерини Білокур | Інший | важке | 12Б. | Твір-опис картини з використанням питально-відносних займенників. |
7. | Синтаксична роль займенника (означення) | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль займенника. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання» | 12:00:00 | середнє | 16,5Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Питальні й відносні займенники». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання» | 00:00:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання». |
2. | Перевірна робота з теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання» | 13:00:00 | середнє | 10Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Питальні й відносні займенники та їх відмінювання». |