Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Присвійні займенники |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лінгвістична хвилинка | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення називного відмінка присвійних займенників. |
2. | Плутанка | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення присвійних займенників з-поміж інших. |
3. | Поміркуй | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Розрізнення присвійних та особових займенників. |
4. | Нишпорки | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Виявлення займенника у фомі пвного відмінка. |
5. | Лайк — дизлайк | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення правдивості тверджень щодо вживання присвійних займенників. |
6. | Розумне перо | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Редагування речень. |
7. | Втрачена інформація | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення присвійного займенника, його особи та числа. |
8. | Лінгвістична хвилинка | 3 вид - аналіз | важке | 12Б. | Визначення присвійного займенника в речені. Визначення його роду, числа, відмінка. |
9. | Віднови вислови | 4 вид - творчий | важке | 3Б. | Добір присвійних займенників з довідки для відновлення поширення речення. |
10. | Народ скаже, як зав'яже | 4 вид - творчий | важке | 12Б. | Складання прислів'їв та приказок з двох частин, визначення присвійного займенника та його відмінка. |
11. | Особовий - присвійний | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Утворення присвійних займенників від особових, констрйювання речення з цими займенниками. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Слово в словах | Інший | легке | 2Б. | Визначення присвійних займенників у словах. |
2. | Фразеологізми | Інший | середнє | 6Б. | Визначення значень фразеологізмів з присвійними займенниками. |
3. | Віднови текст | Інший | середнє | 1Б. | Пширення тексту присвійними займенниками. |
4. | Есе | Інший | важке | 1Б. | Написання есе на певну тему. |
5. | Непряма мова | Інший | важке | 3Б. | Творче конструювання речень з непрямою мовою від речень, які містять пряму мову. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Присвійні займенники та їх відмінювання» | 15:00:00 | середнє | 24Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Присвійні займенники та їх відмінювання». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Присвійні займенники, їх відмінювання та правопис» | 15:00:00 | середнє | 21Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Присвійні займенники, їх відмінювання та правопис». |
2. | Перевірна робота з теми «Присвійні займенники, їх відмінювання та правопис» | 15:00:00 | середнє | 27Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Присвійні займенники, їх відмінювання та правопис». |