Методична рекомендація:
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Раз займенник, два займенник | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення займенників у реченні. |
2. | Заповни таблицю | 1 вид - рецептивний | легке | 4Б. | Повторення вивченого про частини мови. |
3. | Утвори слово | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення особового займенника у складі іншого слова. |
4. | Визнач зайве слово | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Визначення зайвих слів серед поданих займенників. |
5. | Визнач розряд займенника | 1 вид - рецептивний | середнє | 3Б. | Повторення вивченого про розряди займенників. |
6. | Втрачена інформація | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення в реченні займенника та його розряду. |
7. | Віднови прислів'я | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Відновлення прислів'їв, поширюючи їх займенником. |
8. | Правильно-неправильно | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Заміна суржикових слів та виразів українськими відповідниками. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Лінгвістичний батл | Інший | важке | 2Б. | Утворення і правопис займенників. |
2. | Утвори заперечні й неозначені займенники | Інший | важке | 6Б. | Повторення вивченого про правопис заперечних й неозначених займенників. |
3. | Займенник-підмет | Інший | важке | 1Б. | Уміння визначати синтаксичну роль займенника. |
4. | Провідміняй займенник | Інший | важке | 2,5Б. | Уміння відмінювати займенники. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Мовна розминка | Інший | середнє | 6Б. | Редагування текстів з тавтологією. |
2. | Говоримо правильно | Інший | середнє | 3Б. | Конструювання речень зі словосполученнями, які найчастіже вживаються суржиком. |
3. | Сам собі редактор | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень з займенниками. |
4. | Склади прислів'я | Інший | важке | 7Б. | Конструювання прислів'я з поданих слів, твір-міркування. |
5. | Фразеологічна розсипанка | Інший | важке | 6Б. | Твір-мініатюра за фразеологізмом. |
6. | Твір-асоціація | Інший | важке | 6Б. | Твір-асоціація за фотографією. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 15:00:00 | середнє | 15Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми «Узагальнення вивченого про займенник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 15:00:00 | середнє | 16Б. | Удосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Узагальнення вивченого про займенник». |
2. | Перевірна робота з теми «Узагальнення вивченого про займенник» | 20:00:00 | середнє | 9,5Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Узагальнення вивченого про займенник». |