Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Відмінювання особових та зворотнього займенників | Особливості під час вдмінювання особових та присвійних займенників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Слово в слові | 1 вид - рецептивний | легке | 6Б. | У поданих словах знайтиі особовий сполучнийк. |
2. | Я-ми-мене | 2 вид - інтерпретація | легке | 6Б. | Граматичні ознаки займенника в реченні. |
3. | Культура мовлення | 3 вид - аналіз | легке | 9Б. | Утворення словосполучень з особовими займеннками, які міняють свою основу під час відмінюваня та мають приставний Н. |
4. | Граматична розмина | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Визначення відмінка особових займенників. |
5. | Добери прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 9Б. | Моделювання прислів'їв з використанням займенників. |
6. | Лото знань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вживання іменників в родовому, місцевому та орудному відмінках. |
7. | Зворотній зв'язок | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Відмінювання особових іменників 3 відміни. |
8. | Знайди займенник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Визначеня особових та зворотнього займенників у тексті. З'ясування їхнього відмінку, числа, особи. |
9. | Кросворд по-нашому | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення займенника за його граматичними ознаками. |
10. | Встав займенник у прислів'я | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Моделювання прислів'їв, використовуючи займенники в певному відмінку. Визначення відмінків у займенниках. |
11. | Редагування | 4 вид - творчий | важке | 3Б. | Редагування речень з використанням особових займеннників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Деформований текст | Інший | легке | 3Б. | Моделювання речень з певними словами. Вживання займенника а речення. |
2. | Культура мовлення | Інший | середнє | 3Б. | Утворення словосполучень з займенниками. |
3. | Діалог | Інший | важке | 1Б. | Складанн діалогів на певну тему з використанням займеників. |
4. | Фразеологічна розмнка | Інший | важке | 3Б. | Моделювання речень з вживанням фразеологізмів з особовими заайменниками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми «Відмінювання особових та зворотнього займенників» | 15:00:00 | середнє | 19Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Відмінювання особових та зворотнього займенкиів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відмінювання особових та зворотнього займенників» | 20:00:00 | середнє | 27Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми «Відмінювання особових та зворотньог займенників». |
2. | Перевірочна робота з теми «Відмінювання особових та зворотнього займенників» | 20:00:00 | середнє | 14Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми: «Відмінювання особових та зворотнього займенників». |