Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Займенник як частина мови | Займенник як частина мови. Його морфологічні, стилістичні та синтаксичні функції. |
2. | Розряди займенників за значенням | теоретичний матеріал з теми «Займенник». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Нишпорка | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначення займенника серед інших частин мови. |
2. | Плутанка | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Морфологічні ознаки займенника |
3. | Визнач питання займенника | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Визначення питань займенника та їх співвідношення з частинами мови. |
4. | Третє зайве | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Визначення займенників серед інших частин мови. |
5. | Я умію рахувати | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення кількості займенників у поданому уривку. |
6. | Граматичний батл | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначенняроду, числа, особи, відмінка займенніиків. |
7. | Лінгвістична хвилинка | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Творче спостереження над значеням займенників. |
8. | Добери пару | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначення займенників одного роздяду. |
9. | Визнач синтаксичну роль | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення синтаксичної ролі займенника в реченні. |
10. | Знайди код | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Визначення розрядів займенника. |
11. | Раз займенник, два займенник | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначення стилістичної функції займенника в мові. |
12. | Народ скаже, як зав'яже | 3 вид - аналіз | важке | 10Б. | Визначення займенників у прислів'ях та розрядів. |
13. | Упізнай розряд займенника | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначення питання та розяда займенників. |
14. | Культура мовлення | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Вживання займенників у текстах. |
15. | Склади прислів'я | 4 вид - творчий | важке | 6Б. | Утворення прислів'їв з поданих слів, визначення серед них займенників. |
16. | Добери звйменник | 3 вид - аналіз | важке | 12Б. | Поширення речень займенниками з двідки. Визначення їх розрядів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Двідкове бюро | Інший | легке | 3Б. | Визначення роду займеника свій. |
2. | Вірю не вірю | Інший | середнє | 4Б. | Перевірка знань учнів про займенник. |
3. | Морфологічні ознаки займенника | Інший | середнє | 3Б. | Визначення морфологічних озак займенника. |
4. | Оповідання з речень. | Інший | середнє | 1Б. | Складання тексту з поданих речень. |
5. | Стань творцем | Інший | важке | 1Б. | Робота з тексттом. Заміна 3 особи 1 особою однини. |
6. | Твір-мініатюра | Інший | важке | 1Б. | Написання твору-мініатюри за рядками вірша відомих поетів. |
7. | Як я знаю свій край. | Інший | важке | 1Б. | Опис фотографій з музеїв України, що розташовані просто неба. |
8. | Відредагуй речення. | Інший | важке | 3Б. | Редагування речень, у яких займенник співвідноситься водночас із різними словами. |
9. | Діалог | Інший | важке | 1Б. | Складання діалогу на декілька реплік. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренувальні вправи з теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників» | 00:15:00 | середнє | 20Б. | Завдання-тренажер на закріплення матеріалу з теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників» | 00:15:00 | середнє | 17Б. | Вдосконалення вмінь і навичок, набутих під час вивчення теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників». |
2. | Перевірна робота з теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників» | 01:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірка знань, вмінь і навичок, отриманих під час вивчення теми: «Займенник як частина мови. Розряди займенників». |