Методична рекомендація:
Матеріали для вчителів
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Методична рекомендація | |
2. | Інструкція для учителя |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування за рік з української мови для 5 класу | 00:45:00 | середнє | 27Б. | Завдання з тем "Лексичне значення слова", "Синоніми", "Антоніми", "Спільнокореневі слова й форми слова", "Незмінні й змінні слова", "Наголос", "Вимова ненаголошених голосних", "Тверді й м'які, дзвінкі й глухі приголосні", "Чергування у//в", "Головні й другорядні члени речення", "Однорідні члени речення", "Звертання", "Вставні слова" |
2. | Тренування за рік з української мови для 6 класу | 00:45:00 | середнє | 21Б. | Завдання з тем "Групи слів за походженням", "Активна й пасивна лексика", "Фразеологізми", "Словотвір", "Зміни приголосних при словотворенні й словозміні", "Правопис складних слів", "Іменник", "Рід |
3. | Тренування за рік з української мови для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 30Б. | Завдання з тем "Дієслово як частина мови", "Не з дієсловами", "Дієприкметник", "Дієприкметниковий зворот", "Дієприслівник", "Дієприслівниковий зворот", "Прислівник", "Ступені порівняння прислівників", |
4. | Тренування за рік з української мови для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 33Б. | Завдання з тем "Словосполучення", "Підмет", "Присудок", "Тире між підметом і присудком", "Узгодження підмета з присудком", "Однорідні члени речення", "Однорідні й неоднорідні означення", "Узагальнювальні |
5. | Тренування за рік з української мови для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 51Б. | Завдання з тем "Пряма мова", "Складне речення", "Складносурядне речення", "Розділові знаки в складносурядному реченні", "Складнопідрядне речення", "Безсполучникове складне речення", "Складне речення з різними видами зв'язку", "Текст". |
6. | Тренування за рік з української мови для 10 класу | 00:45:00 | середнє | 30Б. | Завдання з тем "Лексична норма", "Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення", "Групи слів за походженням", "Фразеологія", "Пароніми", "Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності", "Основні правила вимови голосних звуків", "Основні правила вимови приголосних звуків", "Уживання великої літери", "Написання складних слів разом, окремо, з дефісом", "Написання слів іншомовного походження", "Складні випадки написання прізвищ", "Складні випадки написання географічних назв", "Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх", "Написання не, ні з різними частинами мови". |
7. | Тренування за рік з української мови для 11 класу | 00:45:00 | середнє | 20Б. | Завдання з теми "Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість", "Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Прикметники, що перейшли в іменники", "Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників", "Прислівник. Ступені порівняння прислівників", "Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника", "Дієслово, дієслівні форми. Дієвідміни дієслів. Наказовий спосіб", "Активні й пасивні дієприкметники", "Складні випадки і варіанти синтаксичного керування", "Уживання прийменників В і НА з географічними назвами і просторовими іменниками", "Пасивні конструкції з дієсловами на -ся", "Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення", "Прості ускладнені речення", "Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними конструкціями", "Розділові знаки в складному реченні", "Стилістичні особливості слів іншомовного походження", "Стилістичні особливості частин мови". |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота за рік з української мови для 5 класу | 00:45:00 | середнє | 30Б. | Завдання з тем "Лексичне значення слова", "Синоніми", "Антоніми", "Спільнокореневі слова й форми слова", "Незмінні й змінні слова", "Наголос", "Вимова ненаголошених голосних", "Тверді й м'які, дзвінкі й глухі приголосні", "Чергування у//в", "Головні й другорядні члени речення", "Однорідні члени речення", "Звертання", "Вставні слова" |
2. | Діагностична робота за рік з української мови для 6 класу | 00:45:00 | середнє | 35Б. | Завдання з тем "Групи слів за походженням", "Активна й пасивна лексика", "Фразеологізми", "Словотвір", "Зміни приголосних при словотворенні й словозміні", "Правопис складних слів", "Іменник", "Рід іменників", "Відмінювання іменників ІІ відміни", "Написання н та нн у прикметниках", "Займенник", "Числівник". |
3. | Діагностична робота за рік з української мови для 7 класу | 00:45:00 | середнє | 18Б. | Завдання з тем "Дієслово як частина мови", "Не з дієсловами", "Дієприкметник", "Дієприкметниковий зворот", "Дієприслівник", "Дієприслівниковий зворот", "Прислівник", "Ступені порівняння прислівників", "Прийменник", "Сполучник", "Частка", "Вигук". |
4. | Діагностична робота за рік з української мови для 8 класу | 00:45:00 | середнє | 35Б. | Завдання з тем "Словосполучення", "Підмет", "Присудок", "Тире між підметом і присудком", "Узгодження підмета з присудком", "Однорідні члени речення", "Однорідні й неоднорідні означення", "Узагальнювальні слова при однорідних членах речення", "Обставина", "Односкладні речення", "Вставні слова", "Відокремлені члени речення". |
5. | Діагностична робота за рік з української мови для 9 класу | 00:45:00 | середнє | 32Б. | Завдання з тем "Пряма мова", "Складне речення", "Складносурядне речення", "Розділові знаки в складносурядному реченні", "Складнопідрядне речення", "Безсполучникове складне речення", "Складне речення з різними видами зв'язку", "Текст". |
6. | Діагностична робота за рік з української мови для 10 класу | 00:45:00 | середнє | 37Б. | Завдання з тем "Лексична норма", "Слова власне українські й запозичені. Виправдані й небажані запозичення", "Групи слів за походженням", "Фразеологія", "Пароніми", "Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й, з//із//зі як засіб милозвучності", "Основні правила вимови голосних звуків", "Основні правила вимови приголосних звуків", "Уживання великої літери", "Написання складних слів разом, окремо, з дефісом", "Написання слів іншомовного походження", "Складні випадки написання прізвищ", "Складні випадки написання географічних назв", "Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Правила написання їх", "Написання не, ні з різними частинами мови". |
7. | Діагностична робота за рік з української мови для 11 класу | 00:45:00 | середнє | 28Б. | Завдання з теми "Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість", "Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Прикметники, що перейшли в іменники", "Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників", "Прислівник. Ступені порівняння прислівників", "Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника", "Дієслово, дієслівні форми. Дієвідміни дієслів. Наказовий спосіб", "Активні й пасивні дієприкметники", "Складні випадки і варіанти синтаксичного керування", "Уживання прийменників В і НА з географічними назвами і просторовими іменниками", "Пасивні конструкції з дієсловами на -ся", "Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення", "Прості ускладнені речення", "Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених вставними конструкціями", "Розділові знаки в складному реченні", "Стилістичні особливості слів іншомовного походження", "Стилістичні особливості частин мови". |