Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Близькі та протилежні за значенням іменники. Змінювання іменників за принципом ОДИН — БАГАТО | Формування понять про близькі та протилежні за значенням іменники, змінювання за принципом ОДИН — БАГАТО. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | ОДИН — БАГАТО | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у зміні іменників за принципом ОДИН — БАГАТО. |
2. | Голодний динозавр | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні іменників, вжитих у формі ОДИН. |
3. | Літак | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні іменників з протилежним значенням. |
4. | Ремонт окулярів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі близьких за значенням іменників. |
5. | Знайди «БАГАТО» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні іменників, які мають лише форму «багато». |
6. | Подібне значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Впізнавання ряду іменників, що мають подібне значення. |
7. | Добери слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір близьких та протилежних за значенням іменників. |
8. | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Підтвердження та спростування тверджень про іменники. | |
9. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вилучення зайвого слова з ряду іменників, близьких за значенням. |
10. | Доцільне слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Добір влучних іменників з ряду близьких за значенням. |
11. | Налаштуй робота | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Об'єднання іменників у групи за принципом ОДИН — БАГАТО. |
12. | Цікаві речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у знаходженні іменників та доборі до них близьких за значенням слів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Зміна слів | Інший | важке | 3Б. | Зміна слів за принципом ОДИН - БАГАТО. |
2. | Протилежні значення | Інший | середнє | 4Б. | Добір іменників, протилежних за значенням. |
3. | Невтомний детектив | Інший | важке | 4Б. | Пошуки у тексті близьких за значенням слів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Закріплення знань з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення вивченого з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато». |
2. | Перевірочна робота з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато» | 00:35:00 | важке | 21Б. | Контроль набутих знань з теми «Близькі та протилежні за значенням іменники. Один — багато». |