Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пряме і переносне значення дієслів. Близькі та протилежні за значенням дієслова. | Формування понять дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, близькі та протилежні за значенням дієслова. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Істина чи хиба? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні дієслів-синонімів. |
2. | Розвесели Сонечко | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі дієслів, близьких за значенням. |
3. | Близькі чи протилежні? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні дієслів-синонімів та антонімів. |
4. | Скажи навпаки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір дієслів, протилежних за значенням. |
5. | Визнач значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у розпізнаванні прямого та переносного значень дієслів. |
6. | Пропущене слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Правопис дієслів з часткою не. |
7. | Розподіли слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у групуванні дієслів-синонімів та дієслів-антонімів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери антоніми | Інший | середнє | 2Б. | Добір дієслів, протилежних за значенням. |
2. | Фразеологізми | Інший | середнє | 2Б. | Добір дієслів-синонімів до фразеологізмів. |
3. | Зайве слово | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у встановленні слів, близьких за значенням. |
4. | Скарбничка мудрості | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у виявленні дієслів у прислів'ях. |
5. | Нездогадливий школярик | Інший | важке | 3Б. | Встановлення відповідностей між синонімами, антонімами та дієсловами, вжитими у прямому та переносному значеннях. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери синоніми | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у самостійному доборі синонімів до дієслів. |
2. | Перетвори словосполучення | Інший | важке | 4Б. | Добір словосполучень у переносному значенні. |
3. | Синоніми, антоніми | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у самостійному доборі синонімів та антонімів до дієслів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пряме і переносне значення дієслів. Близькі та протилежні за значенням дієслова» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення матеріалу з теми «Пряме і переносне значення дієслів. Близькі та протилежні за значенням дієслова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пряме і переносне значення. Близькі та протилежні за значенням дієслова» | 00:30:00 | важке | 20Б. | Закріплення вивченого з теми «Пряме і переносне значення дієслів. Близькі та протилежні за значенням дієслова». |
2. | Перевірочна робота з теми «Пряме і переносне значення. Близькі та протилежні за значенням дієслова». | 00:35:00 | важке | 21Б. | Контроль засвоєних знань з теми «Пряме і переносне значення дієслів. Близькі та протилежні за значенням дієслова». |